یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

روحانی: آمریکا اعتراف کرده فشار حداکثری غلط بود

رئیس جمهور گفت: دولت جدید تاکنون چهار بار اعتراف کرده است فشار حداکثری دولت آمریکا شکست خورده و به نتیجه نرسیده است و این بزرگترین موفقیت ما در تاریخ است که خود آنانی که این تحریم را بر ما روا داشته‌اند به خاطر ایستادگی ما کاملاً اعتراف می‌کنند که این تحریم و فشار به جایی نرسیده است.

ادعای احمدینژاد درباره تهدید به ترورش

محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره تهدیدش به ترور گفت: من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می‌کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می‌کنند و بعد دیگران را متهم می‌کنند. وی افزود: ستاد درست می‌کنند، برنامه تبلیغی درست می‌کنند برای تخریب دیگران. خوشبختانه سهم من خیلی زیاد است، از زمین و زمان می‌زنند!

هرکس از خانه قهر می کند کاندیدای ریاست جمهوری میشود

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: در ایران هرکسی از خانه قهر میکند، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شود و این اتفاق بارها در انتخابات رخ داده و تبعات زیادی داشته است.خرازی افزود: اگر مرحوم هاشمی در انتخبات سال 84  انتخاب می شد بزرگ ترین قدرت اقتصادی غرب آسیا می شدیم. 

سردار قاآنی: شخصیت سردار سلیمانی نیاز به اغراق ندارد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی آنقدر در زندگی اش برجستگی دارد که برای بزرگ کردن او نباید اغراق کرد. سردار قاآنی افزود: درباره موضوعی که در مورد ایشان اطمینان ندارید، ننویسید و لازم نیست نوشته شود و در این مدت چیز‌هایی نوشته و حرف‌هایی گفته شد که شاید حرف‌های خوبی بود، اما اشکالاتی داشت.

عضو حزب موتلفه: کسانی که بر طبل مذاکره میکوبند ایرانی نیستند

انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به نامه رئیس دولت اصلاحات به رهبر انقلاب اظهار کرد: افرادی که بعد از شکست برجام مجدداً بر طبل مذاکره می‌کوبند، ایرانی نیستند و حامی منافع آمریکا در کشور هستند. برجام هیچ دستاوردی برای منافع کشور نداشته است و تاکنون در این توافق، شاهد بدعهدی طرف آمریکایی بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت