اخبار سیاسی

جهانگیری: برخی هر چه دارند از رانت است اما مدعی مبارزه با رانت شده اند

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی از دوستان گاهی اوقات می گویند آی رانت ها زیاد شده! یک عده ای در این کشور مدعی مبارزه با رانت شده اند که وقتی زندگی آن ها را بررسی می کنیم، جز رانت چیز دیگری آن ها را به اینجا نرسانده است. شایستگی دیگری جز رانت هایی که او را به اینجا رسانده ندارد.

دستور رهبر انقلاب برای برگزاری ۱۰ رزمایش در دو ماه آخر دولت ترامپ

 سرلشکر باقری بابیان اینکه در یکی دو ماه آخر دولت ترامپ فشارهای دشمن نسبت به گذشته سنگین‌تر شد و در منطقه تحرکاتی انجام داد، گفت: در این بازه زمانی به امر فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح ۱۰ رزمایش را در سراسر کشور برگزار کردند که از قبل برنامه‌ای جهت برگزاری این رزمایش‌ها نداشتیم و به‌یک‌باره این رزمایش‌ها پس از ابلاغ با قدرت برگزار شد.

برخی از ترس شکست در برابر هم جناحیها در حال خودکشی سیاسی هستند 

حسن بیادی فعال سیاسی اصولگرا گفت: علیرغم فرهیخته بودن اکثر اعضاء شورای وحدت و شورای ائتلاف متاسفانه شاهد بخودکامگی و خودسری در بین بعضی از گروه و افراد منتصب به جامعه بزرگ اصولگرایی هستیم آنچنانکه از ترس عدم پیروزی خود، نه در مقابل جناح مخالف بلکه از ترس شکست در برابر رفقا و هم جناحی‌های خودشان در حال خودکشی سیاسی هستند.

کدخداییامسال هم سلامت انتخابات مهم است، هم سلامت مردم

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: سلامت انتخابات یعنی صیانت از آرای مردم اما از سال گذشته سلامت مردم با این ویروس پیوند خورد و امسال هم سلامت انتخابات و هم سلامت مردم مهم است. ۴۰۰ نفر از نخبگان درگیر رقابت‌ها بودند و برندگان انتخاب و معرفی می شوند؛ ان‌شاءالله این حرکت ادامه یابد.

کرباسچی: نامزدی محسن هاشمی به اجماع اصلاحطلبان بستگی دارد

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر بعد از تایید صلاحیت‌ها حمایت و نظر جمع روی محسن هاشمی باشد در مورد او و دیگر اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری می‌شود. کرباسچی افزود:  محسن هاشمی شخصیتی اجرایی است و اگر بعد از تایید صلاحیت‌ها نظر جمع بر او باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

طرفداران مشارکت محدود، نادان هستند

عضو جبهه پایداری گفت: اگر کسی باشد که صادقانه و بی غل و غش طرفدار مشارکت محدود باشد یقینا فرد نادانی است اما آنچه که مسلم است همه آنها مشارکت حداکثری را قبول دارند و نمی دانم چرا برخی جریانات به دنبال مشارکت حداقلی و یا کمتر هستند.رضوانی افزود: کسانی که به شکل افراطی مدعی مشارکت حداکثری هستند قبلا مخالف آن بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت