اخبار سیاسی

علمالهدی: مشکلات کشور به خاطر مدیران خسته از انقلاب است

امام جمعه مشهد گفت: امروز مشکلاتی که ما در مسائل اقتصادی و مدیریتی داریم از اینکه برخی از مدیران ما از انقلاب خسته شدند، ناشی می‌شود. این افراد دیگر نمی‌خواهند پای انقلاب بایستند. ابن خسته‌ها برای ما مشکل‌آفرین شده‌اند. وی افزود: مردم باید به فردی رای دهند که بعدا از انتخاب او پشیمان نشوند. مردم نباید در مقابل برخی از دکوربازی‌ها و و تبلیغات پوشالی دین و ایمان و مغز خود را بدهند، باید فکر کنند و به یک فرد مناسب رای دهند.

حدادعادل: جوانها را با دست خودم از لیست مشترک انتخابات مجلس حذف کردم

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامیگفت: ۱۰۰ بار از جوان‌هایی که دو روز پیش از برگزاری انتخابات مجلس برای حفظ پیروزی و وحدت با دست خودم از لیست حذف کردم عذرخواهی کردم ولی چاره‌ای نبود زیرا وحدت باید حفظ می‌شد.حداد عادل با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، افزود: ما با نیت پاک به سمت انتخابات ۱۴۰۰ می‌رویم؛ باید شعارهای ابتدای انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را همواره مدنظر خود قرار دهیم.

اصلاح طلبان تحت تاثیر شورای نگهبان قرار دارند 

میرلوحی فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: متأسفانه جریان اصلاحات همچنان تحت تأثیر تصمیمات شورای نگهبان و نظارت استصوابی است و راحت نمی‌تواند تصمیم بگیرد و وارد مراحل عملیاتی شود؛ بسیاری از اشخاص به دلیل نوع رفتار شورای نگهبان حاضر به ورود به صحنه انتخاباتی نیستند. وی افزود: در گذشته نیز برخی از کاندیدا‌ها که تأیید صلاحیت می‌شوند نیز جرأت نمی‌کردند که دیدگاه‌هایشان را در انتخابات علنی کنند.

صفار هرندی: بعضی فکر میکنند جام زهر را در هر دورهای باید به رهبر نوشاند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی فکر می‌کنند این جام زهر را در هر دوره‌ای باید به رهبر نوشاند، در حالیکه امام(ره) می‌گوید فکر نکنید این یک انتخاب خوب است چاره‌ای جز آن نیست. صفارهرندی با اشاره به اینکه کشور پس از پیروزی و مقاومت مردم در عملیات مرصاد بیمه شد، افزود: این اتفاق فصل نهایی تحکیم موقعیت انقلاب اسلامی بود به گونه‌ای که دیگر بعد از آن هیچ‌گاه شاهد عملیات نظامی علیه ایران نشدیم.

کرباسچی: هیچ وقت برای اصلاح طلبان فرش قرمز پهن نکردندد

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: هیچ وقت این حکومت حتی در دوران حضرت امام برای نیروهایی که خود را اصلاح طلب و چپ می‌دانند فرش قرمز پهن نکردند. کرباسچی افزود:پای تمامی اصلاح طلبان در این دولت درگیر است اما بسیاری از این دولت انتقاد کردیم و یکی از احزابی هستیم که بیشترین نقد را به دولت وارد کرده است اما حواسمان پرت نشود که نقد ما به معنای نفی کاری که در سال ۹۲ و ۹۶ انجام دادیم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

اویس – مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی گفت: آیین اختتامیه رویداد جام رسانه‌ای امید کشور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت