اخبار سیاسی

در سپاه انگیزهای برای ریاست قوه مجریه وجود ندارد

سخنگوی سپاه سردار رمضان شریف گفت: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انگیزه‌ای برای ریاست قوه مجریه وجود ندارد اما سپاه به لحاظ قوانین، به هیچ‌وجه ورود مصداقی به انتخابات و حمایت از کاندیدا‌ها را نخواهد داشت و در مقوله کاندیداتوری انتخابات، پاسداران و سایر نظامیان با طی کردن فرآیند‌های قانونی مانند سایر شهروندان مجاز هستند درصورت برخورداری از شرایط قانونی، با حضور در انتخابات در معرض رأی مردم قرار گیرند.

برای انتخابات ۱۴۰۰، تنها یکسوم افراد گفتند قطعا رای میدهند

 عرف، رئیس ستاد انتخابات درباره انتخابات ۱۴۰۰ گفت: براساس بخشی از نظرسنجی‌ها افرادی که قطعاً گفتند به انتخابات ورود می‌کنند یک‌سوم کسانی هستند که مورد سوال قرار گرفتند. آرا نظرسنجی‌ها متفاوت است و بعضی از نظرسنجی‌ها به صورت تلفنی گرفته می‌شود که یک اندازه اعتبار دارد.

مرعشی: قالیباف مهره سوخته است 

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: کمتر از یک سال، آقای قالیباف، تمام سرمایه سیاسی و اجتماعی‌اش را از دست داد، او حتی برای ریاست آینده مجلس هم باید نسبت به رأی خودش تردید داشته باشد . مرعشی افزود: کشور نمی‌تواند بر اساس میل مثلا آقای قالیباف که دلش می‌خواهد کاندید ریاست جمهوری شودپیش برود. از نظر بنده، مهره‌ای سوخته است و بعید است او را به میدان بیاورند.

محمد جواد لاریجانی: رقابت اصلی در ۱۴۰۰ حول رئیسی، قالیباف و علی لاریجانی میچرخد

محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه آقای جلیلی، سردار محمد و خیلی نیروهای برازنده و کاری دیگر که اگرچه مشهور نیستند، ولی از لحاظ اجرایی می‌توانند هر کدام  رکنی از ارکان دولت بعدی باشند، گفت: به نظر من اگر اینها ثبت نام کنند، رقابت اصلی حول سه اسم می گردد: آقای رئیسی، قالیباف و علی لاریجانی.

قویترین اصولگرایان در حد ضعیفترین نیروهای اصلاح طلب هم نیستند

قنبری فعال اصلاح طلب با بیان اینکه نیروهای اصلاح طلب توانمند هستند،گفت: آنچه که باعث موفقیت اصولگرا‌ها می‌شود عدم مشارکت موثر مردم است. برخی از اصولگراایان به همین موضوع دلبسته‌اند تا بتوانند موفق شوند. قویترین شخصیت‌های آن‌ها در حد ضعیف‌ترین شخصیت‌های اصلاح طلب توانمندی و کارآمدی ندارند.

حقیقت پور: مجلس یک مینیبوس کاندیدای ریاست جمهوری دارد

 منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا گفت: در مجلس یک عده دنبال کاندیداتوری آقای جلیلی هستند. برخی دنبال آقای قالیباف هستند. از داخل مجلس کاندیدا‌های مختلفی مطرح شده‌اند. آقای نیکزاد ، قاضی‌زاده هاشمی و ذوالنوری را هم کاندیدا کرده‌اند به این ترتیب خود مجلس یک مینی‌بوس راه می‌اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار گفت: از بانک‌های استان به دلیل تاخیر در پرداخت تسهیلات ازدواج گلایه‌ داریم و

بیشتر

کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت