یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

هرکسی از مذاکره حرفی بزند خائن به انقلاب است

امام جمعه مشهد با بیان اینکه آمریکا برای برگشتن به برجام هم توطئه‌هایی در سر دارد، گفت: تا به الان در رأس نظام مسئول خائن نداشتیم، ندانم کاری و اشتباه بوده اما خائن نداشتیم، اما از امروزی که رهبری خط را روشن کرده‌ و شرایط بازگشت به برجام را گفته‌اند هرکسی از مذاکره حرفی بزند خائن به انقلاب است.

درحال مذاکره با چین و هند برای خرید واکسن هستیم

 رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: غیر از واکسن روسی، درحال مذاکره برای خرید واکسن کرونا از چین و هند هستیم. فکر می‌کنم با این اقدامات، سبد ما از واکسن کامل خواهد شد و همه این موارد را قبل از عید خواهیم داشت. واعظی افزود: فعلاً یک میلیون دوز قرار است از روسیه وارد کشور شود و این روند ادامه دارد.

چمران: با این همه آدم که مَن، مَن میکنند نمیدانم چه میشود 

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره آخرین وضعیت جلسات این شورا برای انتخاب نامزد واحد اصولگرا، گفت: با این همه آدم که مَن، مَن می‌کنند، نمی‌دانم چه می‌شود، خدا به ما رحم کند. برخی از رئیسی نام می‌برند ولی هنوز وارد مصادیق نشدیم. چمران افزود: برخی این توهم را مطرح می‌کنند که اصولگرایان در پی مشارکت فعال نیستند تا رای بیاورند که این گونه نیست ما در پی مشارکت هر چه فعال‌تر،  هوشمندانه و آگاهانه هستیم.

علی مطهری: باید با آمریکا قدم به قدم همراه شویم

 نماینده سابق مجلس با بیان اینکه اسرائیل به دنبال نابودی ماست ولی آمریکا خیر! گفت: باید با آمریکا قدم به قدم همراه شویم. بالاخره دوره آقای اوباما با آقای ترامپ متفاوت است. اصلا حرف درستی نیست که آنها هیچ فرقی ندارند.مطهری افزود: کل مشکل ما با آمریکا، اسرائیل است. غیر از این مشکلی نداریم. مثل فرانسه و انگلیس. با حفظ ارزش فلسطین، باید ارتباطمان را گسترش بدهیم.

اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری 10 درصد رای دارد

سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اینکه اصلاح طلبان پایگاه مردمی خود را از دست داده اند تردیدی وجود ندارد و خودشان هم به این واقعیت اذعان دارند، برای نمونه ابراهیم اصغرزاده گفته است که “پایگاه مردمی اصلاح طلبان 10 درصد بیشتر نیست” و علت عمده روی‌گردانی مردم و حتی طرفداران جدی اصلاحات، عملکرد ضعیف دولت روحانی است.

نماینده مجلس: زنان با خروج از ادارات 90 درجه حجابشان تغییر میکند

 نماینده  اصولگرای مجلس گفت: برخی خانم‌ها در محل کار یک حجاب دارند، اما بعد از آن که 50 متر از محیط کار دور می‌شوند حجاب شان 90 درجه فرق می‌کند.احمدی بیغش افزود: زنان وقتی کنار همسرشان یا تنها در خیابان هستند خود را یک کارمند نگاه نمی‌کنند، قطعا مامور نیروی انتظامی براساس یک واقعیت پلاک خودرو را ثبت می‌کند وگرنه خصومت شخصی با زنان ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت