یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

قالیباف : حامل پیام رهبر انقلاب هستم

رییس مجلس گفت: در اولین سفر خارجی خود حامل پیام مقام معظم رهبری برای دولت روسیه هستم که متن آن در چارچوب ارتباطات راهبردی با روسیه است. قالیباف افزود: با توجه به تحولات منطقه‌ای و جهانی و وجود مشترکات فراوان میان ایران و روسیه، گفت‌وگو درباره روابط دو جانبه با ساختار و رویکردی جدید برای حفظ منافع دو کشور و امنیت و صلح جهانی انجام خواهد شد.

آذری جهرمی: امام یاد داد نه به کاخ سفید اعتمادی هست، نه به کاخ کرملین امیدی

وزیر ارتباطات گفت: امام (ره) تأکید کرد دهه فجر یک پیام ویژه دارد که نگاه نه باید به کاخ سفید و نه به کاخ کرملین باشد و باید پشتوانه ما مردم باشند. جهرمی افزود: امام (ره) تأکید داشتند که به کاخ‌ها توجه نکنید و به کوخ‌ها توجه و عدالت را برقرار کنید.

رضایی: بر 500 میلیون نفر در 25 کشور دنیا حکومت میکنیم 

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه ملت بزرگ ایران می خواهند گام های بزرگی بردارند و در عرصه بین المللی تاثیر گذار باشند، گفت: دشمنان ایران می دانند که ایران برای 500 میلیون نفر در 25 کشور دنیا حکومت می کند که این کشورها سالانه 800 میلیارد دلار تجارت دارند.

آخوندی: وقتی کشوری 5 دولت داشته باشد کارآمدی در آن بیمعنی است

 عضو سابق کابینه حسن روحانی معتقد است: در ایران تقریبا پنج دولت داریم و وقتی کشوری پنج دولت داشته باشد کارآمدی و کارآیی در آن بی‌معنی است. آیا مجلس الان به وظیفه‌ی قانون‌گذاری‌اش عمل می‌کند؟ یا کاملا به عنوان دولت رقیب عمل می‌کند؟ آخوندی افزود: بزرگترین مشکل آقای روحانی نیز این است که نمی‌تواند مسئله را با جامعه در میان بگذارد، لذا ممکن است برجام را درست تشخیص دهد ولی نمی‌تواند مسئله را حل و فصل کند، زیرا توان همراه کردن جامعه با خود را ندارد.

نماینده مجلس: مشکلات امروز کشور به خاطر انتخاب ماست نه به خاطر انقلاب ما

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مشکلاتی که امروز ما با کشور مواجهیم به خاطر انتخاب ماست و نه به خاطر انقلاب ما. گودرزی افزود: کشور ما کشوری است سرشار از فرصت و ظرفیت. اگر مشکلاتی وجود دارد، مردم حساب ناکارآمدی‌ها، نواقص و کم‌کاری‌ها را نباید به حساب انقلاب بگذارند.

دنیا در حال ساخت شهر هوشمند است اینجا آقایان دنبال فیلتر کردند

جعفرزاده ایمن آبادی رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دهم گفت: در دنیای امروز در حال فیلمبرداری از ماه و ساختن شهر هوشمند هستند اما در ایران به دنبال برنامه‌ریزی برای قطع ارتباط بین مردم هستیم. این کارها در تاریخ به عنوان ظلم ثبت می‌شود که تا چه اندازه به شعور مردم توهین می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت