اخبار سیاسی

رهبر انقلاب: اگر میخواهند ایران به تعهدات برجام برگردد باید تحریمها را لغو کنند

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: اگر می‌خواهند ایران به تعهدات برجامی برگردد، آمریکا بایستی تحریم‌ها را کلا در عمل لغو کند و ما بعد راستی‌آزمایی کنیم و ببینیم که درست تحریم‌ها لغو شده، آن‌وقت به تعهدات برجامی برمی‌گردیم. این سیاست قطعی جمهوری اسلامی است و مورد اتفاق مسئولان کشور هم هست.

جهانگیری: خالی کردن صحنه هنر نیست

معاون اول رئیس جمهور گفت: در مقطعی خیلی از دوستان به من می‌گفتند که الان زمان کناره‌گیری از دولت است اما خالی کردن صحنه هنر نیست. جهانگیری افزود: اگر محبوبیتم به صفر هم برسد حتما پای کشور می‌ایستم. انسان باید در سختی ها خود را نشان دهد و اگر بتواند گره‌ کوچکی از زندگی مردم باز کند، باید پای نظام و کشور بایستد و خدمت کند.

فرمانده سپاه: دوستان ایران در بهترین حالت فقط دشمنی نمی کنند

سردار سلامی فرمانده کل سپاه گفت: ما نمی‌توانیم به هیچ‌ کشوری وابسته باشیم و با کشورهای دیگر متفاوت هستیم چرا که در تحریم جهانی هستیم و هیچ کس به ما کمک نمی‌کند. حتی دوستان ما در بهترین حالت، با ما دشمنی نمی‌کنند، اما هیچ کس به ما کمک نمی‌کند تا این کشور روی پای خودش بایستد.

چرا شفافیت آراء در شورای نگهبان نباید باشد؟

علی مطهری نماینده تهران در واکنش به رد کلیات طرح شفافیت در مجلس یازدهم گفت: اقدام مجلس در رد کلیات طرح شفافیت آراء کار درستی بود. الزام به شفافیت آراء در کشور ما که گروه‌های فشار وجود دارند آراء برخی از نمایندگان را غیر واقعی و خالی از مصلحت کشور می کند. ضمن اینکه چرا شفافیت آراء در شورای نگهبان و مجمع تشخیص نباید باشد؟

ذوالنوری: نظام سرطان نگرفته، سرماخورده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر رانت، نور چشم بازی، ویژه بازی و پارتی‌بازی نبود این مشکلات در کشور به وجود نمی‌آید، کشور ما سرطان ندارد بلکه سرماخوردگی در نظام به وجود آمده و آدم‌های ویروسی آمده‌اند و جلوی انقلاب عطسه کرده‌اند. ذوالنور با تأکید بر اینکه نباید مشکلات کشور را به مشکل تحریم ربط داد، افزود: راه‌حل‌های متعددی برای اداره مملکت به بهترین وجه وجود دارد،اگر با نیمی از  همسایگان ارتباط برقرار می‌کردیم نیازی به رفع تحریم‌ها نداشتیم.

پیشنهادات جدید دولت به مجمع درباره FATF

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دو جلسه در مجمع برای بررسی لوایح FATF برگزار شده است، گفت: امکان تحفظ جدید یا بیانیه تفصیلی در مستندات جدید دولت پیش‌بینی کرده‌ایم. جنیدی افزود: برای تأمین نظر مجمع تشخیص مصلحت ، راهکار جدید ارائه شده که مربوط به همین دغدغه است و باید مورد  بررسی قرار گیرد و نمایندگان دولت باید بتوانند حضور پیدا کرده و تبیین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت