اخبار سیاسی

روحانی: واکسیناسیون از این هفته آغاز میشود

رئیس جمهوری گفت: واکسیناسیون از هفته جاری براساس اولویت‌هایی که وزارت بهداشت و درمان مشخص می‌کند، آغاز می‌شود. روحانی افزود: امیدواریم قبل از عید این واکسیناسیون به طور قابل ملاحظه‌ای در کشور در افرادی که مستعد هستند و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و همچنین کادر درمان تا فروردین و اوایل فروردین همه این‌ها انجام شود.

 نامه احمدی نژاد به بایدن: آغاز جنگ شما را به اهدافتان نمی رساند

رئیس جمهوری سابق کشور در نامه ای به بایدن نوشت: ملت ایران گر چه از نحوه اداره کشور خود به شدت ناراضی اند لیکن، با انقلاب عظیم و فداکاری های کم نظیر فرزندان خود به ویژه در دفاع مقدس به همگان اعلام کردند که مانند همیشه تاریخ همچنانکه هیچ‌گاه به دنبال تجاوز و سلطه بر دیگران نبوده‌اند، هرگز اجازه تسلط بر سرنوشت خود را نیز، به بیگانگان، نمی دهند. احمدی نژاد افزود: بدانید که ادامه فشار به ملت ها و یا آغاز جنگی دیگر، هیئت حاکمه آمریکا را به اهدافش نخواهد رساند.

فریدون عباسی: آیا مردم ظرفیت شفافیت را دارند؟

نماینده کازرون در مجلس گفت:  طرح شفافیت آراء نمایندگان را امضا کردم اما به آن رأی ندادم. فریدون عباسی افزود: اینکه یکی به برجام رأی داده بود بعد در حوزه انتخابیه او را کتک زدند، این چه شفافیت آراست؟ آیا مردم ظرفیت شفافیت را دارند؟

محسن رضایی: کشور باید با سه قوه اداره شود نه با یک رئیس جمهور

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دهه آینده ایران را دهه سرنوشت و تعیین کننده دانست، گفت: در این راستا کشور باید با سه قوه اداره شود نه با یک رئیس جمهور لذا دولت آینده باید قوی‌ترین دولت باشد. رضایی افزود: در این دهه باید آینده را پایه ریزی کنیم و گام دوم انقلاب را محکم برداریم.

بیسوادی در رفتار مجلس یازدهم در رد کلیات لایحه بودجه عیان بود

عضو فراکسیون امید مجلس دهم درباره مخالفت مجلس یازدهم با گزارش کمیسیون تلفیق بودجه گفت: آشفتگی در رفتار نمایندگان مجلس در روز بررسی کلیات لایحه بودجه مشهود بود و آشفتگی نشان از بی‌سوادی است. میرزایی نیکو افزود: سطح مجلس یازدهم از نظر درک کارشناسی و سواد نامتوازن است و به همین علت این مسائل باز هم در آن رخ خواهد داد.

مصباحیمقدم: دولت دوازدهم ناکارآمدترین دولتهای بعد از انقلاب است

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم دولت پنجم را کارآمدترین و دولت دوازدهم را ناکارآمدترین دولت‌های بعد از انقلاب دانست و گفت: شاید ناکارآمدترین دولت هم دولت حاضر است که با آن عقبه‌ای که در گذشته فراهم کردیم نتوانست از آن عقبه، زیربنا و ظرفیت‌ها  استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت