اخبار سیاسی

قالیباف درباره مذاکرات وین: آمریکا پذیرفته است که گام اول را بردارد

رییس مجلس در مصاحبه با تلویزیون المنار: تعهدات موقت نداریم و اگر تعهدی داده می شود دائمی است و در شورای امنیت قطعنامه شده و به تصویب رسیده است که البته در جزئیات زمانی که آمریکا می خواهد وارد گروه مذاکره شود باید گام اول را بردارند که پذیرفته اند.قالیباف افزود:  ما هیچ مذاکره‌ای با آمریکا در حوزه منطقه و موشکی نداریم و موضوع فقط هسته‌ای است.

سران فتنه همدستان قاتلین شهید سلیمانی هستند

وزیر اطلاعات گفت : مردم با حضورشان، با هوشمندی شان، با بصیرت شان و دین داری شان و انقلابی گری شان توانستند بار دیگر دشمن را مایوس کنند و انقلاب را با رهبری رهبرشان تداوم ببخشند. خطیب افزود:  تقارن ۹ دی و شهادت حاج قاسم شاید گویای این باشد و این بصیرت را برای ما روشن کند و این هوشمندی را که سران فتنه همدستان قاتلین شهید سلیمانی هستند و امروز روزی است که مردم با حضورشان، با هوشمندی شان، با بصیرت شان و دین داری شان و انقلابی گری شان توانستند بار دیگر دشمن را مایوس کنند و انقلاب را با رهبری رهبرشان تداوم ببخشند.

ضرغامی: تشییع پیکر سردار سلیمانی بزرگ‌ترین رفراندوم بود


 وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: این‌که بعضی‌ها هرجا می‌روند مطرح می‌کنند باید رفراندوم برگزار شود، بدانند که تشییع حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین رفراندوم تاریخ است. ضرغامی اضافه کرد: کاری که استکبار با حاج قاسم کرد و فکر کردند می‌توانند او را نابود کنند، با یک گردباد از بین رفت. تشییع جنازه حاج قاسم بزرگ‌ترین رفراندوم تاریخ بشر است که نشان داد بشر به چه سمتی حرکت می‌کند.

وزیر بهداشت در حوزه‌های غیرکرونایی هیچ برنامه‌ای ندارد

نماینده مجلس گفت: انتظار نداریم تمامی مسائل حل شوند اما باید برنامه و اقداماتی حداقلی را از وزیر بهداشت می‌دیدیم که ندیدیم. وزیر بهداشت در این چند ماهه، واقعا، چه برنامه‌ای داشته است؟. حسین پور افزود: وزیر بهداشت در  انجام ماموریت‌های قانونی در حوزه‌های غیرکرونایی، فاقد هرگونه برنامه‌ای  است و گزینه‌ای جز استیضاح نمانده است. 

سردار سلیمانی، شهید پروژه نرمالیزاسیون سیاسی است

عبدی پژوهشگر مسائل خاورمیانه با بیان اینکه سردار سلیمانی، شهید پروژه نرمالیزاسیون سیاسی است، گفت: حاج قاسم طرح خاورمیانه جدید و قدیم را نابود کرد، دشمن چاره ای جز ترور حاج قاسم نداشت. عبدی افزود:  ما دنبال مقاومتیم برای اینکه آنطور که می‌خواهیم زندگی کنیم نه که زیر سایه شمشیر دشمن آنطور که آنها می‌خواهند زندگی کنیم.

وزیر خارجه عربستان: دست‌مان به سوی ایران دراز است

العربیه نیز به نقل از وزیر خارجه سعودی گفت که در خصوص فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران در منطقه رایزنی کردیم. وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی تاکید کرد که دست‌مان به سوی برادرانمان در ایران دراز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت