اخبار سیاسی

 سلیمانی عزیز، ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت دنیای اسلام بود و هست

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، «صدق» و «اخلاص» را خلاصه و نماد و نمایه مکتب سلیمانی خواندند و با اشاره به الگو شدن حاج قاسم در میان جوانان منطقه افزودند: سلیمانی عزیز، ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود و هست. ایشان برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی را نشانه ترس آن‌ها حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ دانستند و گفتند: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است و این واقعیت باید مسئولین فضای مجازی کشور را نیز هوشیار کند تا به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند.

به هیچ وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین ندارد،  گفت: ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم بلکه در حال بررسی طرح‌هایی هستیم که نحوه توزیع سهمیه‌ بنزین را عدلانه کند که انهم فعلا به صورت آزمایشی و محدود اجرا می شود تا اثار مثبت و منفی انرا دقیق و به صورت میدانی ارزیابی کنیم.

با حمله موشکی به عین‌الاسد ۲ هزار آمریکایی به بیایان فرار کردند

سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گقت: بلافاصله پس از حمله موشکی به عین‌الاسد، دشمن سعی کرد با هواپیما C-130 و نیروهای زمینی از خود حفاظت کند، اما همان طور که مشخص بود جمعیت کثیری که حدود ۲ هزار نفر بودند به بیابان‌ها فرار کردند و تجهیزات فراوانی منهدم شد.

رهبری در ماجرای لاریجانی، به شورای نگهبان تذکر دادند

مشاور فرمانده کل سپاه گفت:  همه ممکن است اشتباه کنند من در مورد شورای نگهبان، شورای نگهبان حضرت آقا هم تذکر دادند فرمودند حتی یک جایی ممکن است که رأی من با رأی شورای نگهبان یکی نباشد، ولی آن مرجع قانونی است و رای‌اش را اعلام می کند. مقدم فر  افزود: شورای نگهبان می گوید من چهار پنج دلیل داشتم برای رد صلاحیت آقای لاریجانی، یکی اش بحث فرزندان بود، دلایل دیگر هم داشتم. بر مبنای آن دلایل یکی از دلایل خیلی خوب که یک دستگاه امنیتی هم اعلام کرد اشتباه کرده من هم بر مبنای آن ولی این دلیل هم عبور کند، باز سه چهار دلیل دیگر می‌ماند

مهاجرت نخبگان در بحث جریان ژنی که از کشور خارج می‌شود، نگران‌کننده است

رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره خروج ژن نخبگی از کشور گفت: آن بخش از مهاجرت نخبگان برای بازنگشتن و بازنگرداندن سرمایه هم در بحث خودِ استعدادها هم در بحث جریان ژنی که می‌گوییم از کشور خارج می‌شود، نگران‌کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت