اخبار سیاسی

ایران قصد ندارد غنیسازی بالاتر از ۶۰ درصد خلوص انجام دهد

رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با “اسپوتنیک” اعلام کرد که تمام فعالیت‌های هسته‌ای ایران بر اساس توافقات، اساسنامه و مقررات آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام می‌شود. اسلامی در پاسخ به این سوال که اگر طرف‌های برجام در احیای برجام شکست بخورند و تحریم‌های آمریکا علیه تهران لغو نشود، آیا ایران غنی سازی اورانیوم بالاتر از ۶۰ درصد انجام خواهد داد؟ تاکید کرد: خیر.

آقای قالیباف؛ سیاهنمایی عملکرد دیگران اخلاقی نیست

محسن هاشمی در نامه‌ای در پاسخ به اظهارات اخیر قالیباف که درباره روند مثبت ساخت مترو تهران در دوران شهرداری خودش گفته بود، نوشت: همان‌گونه که سفیدنمایی کارنامه خود ناپسند است، سیاه‌نمایی عملکرد دیگران هم اخلاقی نیست و ازاین‌رو توصیه من به همکارانم در شورای شهر تهران در دوره گذشته این بود که عملکرد مدیریت شهری در دوره جناب‌عالی با دیده انصاف مورد بررسی و نقد قرار گیرد.

 الان مذاکره چیز مهمی نیست، نشد هم کارمان را انجام می‌دهیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تمجید از سیاست همسایگی دولت سیزدهم گفت:روابط و مناسبات با کشورهای همسایه در ماه های اخیر در بهترین شرایط در سالهای اخیر قرار دارد. کریمی قدوسی درباره مذاکرات نیز بیان کرد: در دولت قبل چهره دوم سید عباس عراقچی بود عراقچی یعنی مذاکره؛ الان مذاکره چیز مهمی نیست شد که شد؛ نشد هم کارمان را انجام می دهیم.

اصلاح طلبان هیچ برنامه ای برای انتخابات آینده ندارند

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: از برنامه آینده اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۲ هیچ اطلاعی وجود ندارد و نداشتن برنامه مشخص برای آینده منفعل بودن آن‌ها را روشن می‌کند. جوادی حصار درباره دلایل منفعلانه رفتار کردن اصلاح‌طلبان و مشکلاتی که بین احزاب وجود دارد، گفت: نداشتن برنامه روشن میان اصلاح‌طلبان، نتیجه‌اش آن می‌شود که آینده‌ پر از ابهام است و همین که تصمیمی برای آینده نگرفتند، این منفعل بودن را روشن می‌کند.

آمریکا شروط ایران را نپذیرد، پشت در مذاکرات می‌ماند

کارشناس مسائل روابط بین‌الملل گفت: دولت آیت‌الله رئیسی سه شرط را برای بازگشت آمریکا به برجام مطرح کرده و بدون رعایت این سه شرط، طبیعتا آمریکا همچنان باید پشت درهای مذاکره بماند. ترقی درباره دولت روحانی نیز افزود: دولت روحانی در واقع کشور را در یک بن بست اقتصادی، سیاست خارجی، سیاست داخلی قرار داد و به لحاظ کاهش مشارکت مردم و محبوبیت دولت در بین مردم (فاصله بین دولت و ملت) ضررهای جبران ناپذیری وارد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت