اخبار سیاسی

روحانی می خواست استعفا دهد، رهبری صلاح ندانستند

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: پس از خروج آمریکا از برجام، حسن روحانی میخواست از ریاست جمهوری استعفا دهد اما رهبری صلاح ندانستند و مخالفت کردند. مرعشی افزود: در دوره بایدن ما باید یک رئیس جمهور اصلاح طلب در ایران داشته باشیم. اگر دوره ترامپ بود من نظرم را خدمت شما گفتم ولی اگر دوره عوض شده است و دوباره دموکرات ها آمدند.   

اگر ثابت شود لاریجانی نامه شورای نگهبان را منتشر کرده، قابل تعقیب است 

ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره انتشار نامه محرمانه احراز نشدن صلاحیت علی لاریجانی گفت: در مورد نامه‌ای که عنوان شد اگر ثابت شود از ناحیه ایشان منتشر شده قابل تعقیب است ولی لازم است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطین بررسی صورت گیرد. در صورت شناسایی شخص منتشر کننده حتما قابل تعقیب خواهد بود.

حاجی بابایی: تورمهای موجود کف روی آب است 

نماینده مجلس با اشاره به اینکه تورم و گرانی‌های موجود حباب و کف روی آب است، گفت: این حباب موقتی را ملاک قرار ندهید چراکه به زودی شاهد از بین رفتن آن و بهبود شرایط اقتصادی خواهیم بود. حاجی بابایی افزود: دولت باید بتواند آسیب‌ها را ترمیم و بهبود ببخشد، اما قطعا نمی‌توانیم انتظار معجزه نیز داشته باشیم.

روحانی باید از محاکمهاش استقبال کند    

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بیشتر از هر چیزی تصورم این است محاکمه روحانی یک فرار رو به جلو است برای این‌که نسبت به رفتارها، شعارها و عمکلرد دولت و مجلس کسی نخواهد صحبت کند و همیشه یک هیولایی به اسم دولت روحانی را مقابل چشمان مردم نگه دارند. ابطحی افزود: به شخصه اگر جای روحانی و دولتش بودم از محاکمه استقبال می‌کردم زیرا این کار می‌تواند بسیار برای آینده تعیین‌کننده باشد تا مشخص شود واقعیت‌های دوران وی چه بوده است.

دیوان عالی کشور سیف و عراقچی را مجرم ندانست

فارس نوشت : دیوان عالی کشور با نقض رای دادگاه متهمان ارزی اعلام کرد: متهمان، مجریان سیاست‌های کلان ارزی بوده‌اند، با این وصف مجرمانه تلقی نمودن عملکرد آنان و انتساب بزه اخلال در نظام اقتصادی کشور توجیه قانونی نخواهد داشت. طبق این رای پرونده برای بررسی مجدد به شعبه دیگری ارجاع می شود.

بازتاب پاسخ لاریجانی،دقت شورای نگهبان را در آینده افزایش می دهد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: بردباری و رفتار منطقی لاریجانی باعث شکل‌گیری یک الگو خوب بر مبنای تعامل منطقی شده است. سلیمی نمین افزود: صاحبان اندیشه پاسخ لاریجانی و واکنش شورای نگهبان را قضاوت خواهند کرد و این قضاوت ، بدون شک تاثیرات خود را خواهد گذاشت و ما در آینده با دقت بیشتری از سمت شورای نگهبان مواجه خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت