اخبار سیاسی

اگر اسرائیل حمله کند، بی درنگ تمام پایگاه هایشان را می زنیم

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: هرگونه تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی جمهوری اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز و حمایت آمریکا امکان‌پذیر نیست. سردار رشید افزود: در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده شده برای عبورو مبداء تجاوز را بر اساس طرح‌های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.

افزایش دو برابری یارانهها از اول دی

معاون اقتصادی رئیس جمهور از افزایش دو برابری یارانه‌ها از اول دی ماه طبق دستور رئیس جمهوری خبر داد. رضایی با تبیین خبر‌های خوش اقتصادی که پیشتر وعده انتشارش را داده بود، گفت: طبق لایحه بودجه قرار بود یارانه‌ها را برای سال آینده دو برابر کنیم، اما  رئیس جمهور تاکید کرد که افزایش یارانه‌ها برای سه ماه باقی مانده سال نیز اعمال شود. وی افزود: مسئولان اجرایی تلاش خواهند کرد که در سه ماه باقی مانده سال نیز یارانه‌ها را دو برابر کنند و اگر این طرح به خوبی انجام شود هر خانوار ۴ نفره ۸۰۰ هزار تومان کالا و پول دریافت خواهند کرد.

۱۲ عضو شورای نگهبان معصوم نیستند و میتوانند اشتباه کنند 

ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبازر گفت: در شورای نگهبان نظرات مختلفی وجود دارد، اما بر اساس قانون وقتی در امر انتخابات اختلاف می‌شود، این شورای نگهبان است که باید به اختلافات خاتمه دهد و نظر نهایی را اعلام کند، اما مسلم است که ۱۲ عضو این شورا معصوم  نیستند و می‌توانند اشتباه کنند

 اصولگرایان دیگر نمیتوانند همه تقصیرات  را به گردن روحانی بیندازند    

رسولی فعال اصلاح طلب گفت:  در شرایط فعلی ما دیگر با گسست و دو گانگی در حاکمیت در سطح کلان رو به رو نیستیم و امروز جریان اصولگرا نمی‌تواند همه تقصیر‌ها را به گردن فردی مثل آقای حسن روحانی و امثال آن بیندازد؛ چرا که امروز همه ارکان نظام از قوای سه گانه تا نهاد‌ها و مراجع ذی نفوذی مثل حوزه‌های علمیه و سایر مراکز مؤسس، همه در سطح کلان هم سو هستند

هدف لاریجانی تقویت شورای نگهبان از طریق اصلاح رفتار اعضای آن است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: هدف آقای لاریجانی، این است که با پاسخ خود، نوعی اصلاح رفتار اعضای شورای نگهبان اتفاق بیفتد تا اعضای محترم شورا، مجاب شوند از اتکا به مستندات شبهه دار ارائه‌شده به آنان پرهیز کنند و فقط قابل‌اعتماد و موثق را مبنای تصمیم‌گیری قرار دهند. مصباحی مقدم افزود: رفتار وی هرگز در تقابل با شورای محترم نگهبان نبوده و نیست. به گفته مصباحی مقدم، پاسخ آقای لاریجانی را باید به فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد، زیرا انگیزه ایشان خیراندیشانهِ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت