اخبار سیاسی

نماینده مجلس: رهبری خواسته بود که نمایندگان، استاندار نشوند

شجاعی علی آبادی رئیس کمیسیون اصول نود مجلس گفت: رئیسی با رهبری درمورد تک‌تک وزرایی که بنا بود از مجلس بیایند صحبت کرده و اجازه گرفته یعنی خود آقا که گفته به پست‌های اجرایی چشم ندوزید، درمورد تک تک وزرا اجازه رهبری وجود دارد. درباره استانداران هم رئیسی از حضرت آقا استعلام کرده بودند رهبری  فرموده بودند برای استانداران از نمایندگان استفاده نکنید.   

به دولت ۲ سال فرصت بدهیم؛ مردم فشار نیاورند

نماینده مجلس گفت: مجلس حق قانونی سوال و نظارت را دارد. وزرا نیز وظیفه دارند که به سوالات نمایندگان پاسخ بدهند، اما، نباید به گونه ای باشد که وزرا به جای کار کردن هر روز به کمیسیون ها رفته و به سوالات پاسخ بدهند؛ این مناسب جامعه ما نیست. عباسی با بیان اینکه مردم به نمایندگان فشار نیاوردند، افزود: وزیران برای شناختن افراد و کارها حداقل ۲ سال زمان می خواهند.  

اینکه مردم برای رفتن به شمال صف میکشند نشان دهنده سطح رفاه در کشور است 

صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: این مسائل درد‌های ما هستند که موجب ایجاد فشار بر قشر ضعیف جامعه شده است، اما باز هم وضعیت مردم در مقایسه با ابتدای انقلاب بهتر است و سطح رفاه مردم بالاتر از آن دوران است، اکنون می‌بینیم با پیش آمدن هر تعطیلی، مردم برای عزیمت به گردشگاه‌ها در شمال کشور صف می‌کشند که این‌ها نشان از سطح رفاه در کشور است.

لاریجانی شانس پیروزی در انتخابات داشت، حذفش کردند    

محمد هاشمی فعال اصلاح طلب گفت:  تلقی جامعه این است که احساس می‌شده در نظرسنجی‌ها لاریجانی در طیف افرادی است که به احتمال زیاد رای می‌آورد و یا به دور دوم خواهد رفت، برای همین هم تلاش شد تا ایشان در صحنه حضور نداشته باشد.

شورای نگهبان به خطای خود اعتراف کند

سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا گفت: شورای نگهبان یک صفحه نامه نوشته است و این یک صفحه سست و غیر قابل پذیرش است. از نظر بنده باید یک زمانی این ادله شورای نگهبان اصلاح شود و شورای نگهبان در این زمینه به خطای خودش معترف باشد و  همانطور که رهبری گفتند ظلمی صورت گرفته است، این ظلم باید جبران شود

نمایندگان در گفتار موافق شفافیت هستند، اما خروجی دیگری دیده میشود

خضری نماینده مجلس  با بیان اینکه نمایندگان در گفتار موافق طرح هستند، اما در رفتار خروجی دیگری دیده می‌شود، گفت: همین شفاف نبودن دلیل قاطعی برای تصویب نشدن طرح است. چون نماینده می‌گوید موافق شفافیت است، اما به آن رأی منفی می‌دهد. این خود نشان از عدم جسارت افراد و دلیلی برای منفعل ماندن طرح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت