اخبار سیاسی

در کوتاهترین زمان، فقر مطلق را ریشه کن می‌کنیم

رئیس جمهور با بیان اینکه ریشه کن کردن فقر مطلق از برنامه های کوتاه مدت دولت است تصریح کرد: این موضوع اولویت ماست تا کسی در اولیه های زندگی دچار مشکل نباشد و این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست. وی گفت: توانمند سازی محرومان از دیگر برنامه های دولت سیزدهم است و اساس کار ما توانمند سازی آنها است .

دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری

شورای نگهبان در نامه ای به علی لاریجانی علت رد صلاحیتش را به موضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله فتنه سال ۱۳۸۸، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آن‌ها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود، مداخله یکی از فرزندان در قرارداد‌های خدماتی و ساختمانی مجلس در زمان ریاست بر مجلس، اقامت و ادامه تحصیل برخی از منسوبین درجه یک در کشور معاند انگلیس برخلاف مصوبه لازم الاجرای شورایعالی امنیت ملی و سفر‌های متعدد اعضای خانواده به خارح از کشور از جمله اروپا و آمریکا و اقامت فرزند دیگر در آمریکا دانست.

برای رد صلاحیت من اصلا رای‌گیری هم نشده است

علی لاریجانی در نامه ای ۳۰ صفحه ای به شبهات پیرامون رد صلاحیتش پرداخت و دلایل شورای نگهبان را رد کرد. در بخشی این نامه آمده است: ضمنا برحسب اطلاع موثقی که از نحوه تصمیم گیری شورا در این باره کسب کرده ام، در هیچ یک از این موارد رأی گیری نشده است تا مشخص شود حقیر به این دلیل رد صلاحیت گردیده ام.

اعمال فیلترینگ برای سالم سازی فضای مجازی لازم است

زارع پور وزیر ارتباطات گفت: اعمال فیلترینگ و محدودیت در تمام دنیا وجود دارد و حتما برای سالم سازی فضای مجازی لازم است. طرح صیانت باید اتفاق بیفتد، چون فضای مجازی به محل زیست مردم تبدیل شده و اگر قاعده‌مند نباشد ما به عنوان حاکمیت نمی‌توانیم از حقوق مردم دفاع کنیم و لازمه آن شفاف سازی است.

نماینده مجلس: روحانی فقط عمامه بر سر دارد

نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر اظهار داشت: مسأله تخلفات حسن روحانی هیچ ربطی به شأن معمم بودن او ندارد؛ چرا که فقط او عمامه بر سر دارد، لذا رسیدگی به پرونده تخلفات وی در دادگاه ویژه روحانیت را نمی‌پذیرم و او در جایگاه ریاست جمهوری تخلفاتی کرده که بایستی به آن سریعا رسیدگی کرد.

همین که دلار ۵۰ هزار تومان نشد کار بزرگی است

باهنر فعال اصولگرا گفت: یک زمانی همتی رئیس بانک مرکزی دولت سابق در یکی از بحث‌هایش گفت که با وضع موجود همین که ما اجازه ندادیم دلار به ۵۰ هزار تومان برسد. من این حرف را قبول دارم. همین که دلار ۵۰ هزار تومان نشد کار بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت