اخبار سیاسی

تعطیل کردن واحد‌های تولیدی از سوی بانک ها؛ ممنوع

فارس نوشت: رئیس جمهور در سفر استانی به استان یزد با بیان هیچ بانکی حق ندارد واحد تولیدی را تعطیل کند، گفت: بانک‌ها اگر جایی را تملک می‌کنند باید یا خودشان آنجا را راه اندازی کنند و یا سریعا به افراد توانمند واگذار کنند.

اعضای دولت شبانه‌روز کار می‌کنند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اعضای دولت شبانه روز کار می‌کنند. مدیران نیز در سطوح مختلف همکاری کنند و اجازه ندهند تبلیغات گسترده دشمن اثر منفی برکشور بگذارد. حسینی افزود: رسانه های دشمن در داخل و خارج کشور به شدت به دنبال مایوس کردن مردم هستند و به طور یقین با تلاش مسئولان باید علاوه بر کسب رضای الهی رضایت مردم نیز محقق شود.

دروغ می‌گویند، امتیازی به آژانس انرژی اتمی نداده‌ایم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت : فضاسازی‌های ضدانقلاب درباره توافق ایران با آژانس براساس یک‌سری اطلاعات دروغ بنا شده است. آقازاده دافساری افزود: هنوز جزئیات این توافق به طوردقیق منتشر نشده که غربی‌ها و ضدانقلاب براساس یکسری اطلاعات کذب به فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران و توافق ایران با آژانس پرداخته‌اند. وی ادامه داد:یقینا ما به آژانس اجازه نخواهیم داد از هر کجایی که بخواهد فیلم بگیرد و یا بر آنجا نظارت کند و بازرسانش را به جاهای مختلف بفرستد.

الان بهترین فرصت برای خروج از توافق هسته‌ای است

عباسی رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی گفت: الان فرصت خوبی است که برجام را برای همیشه کنار بگذاریم، چون فایده‌ای برای کشور ما نداشته و ما نتوانستیم از محدودیت‌هایی که برای ما اعمال شده بود استفاده کنیم.

نفوذی محاکمه شود تا در ورق پاره روزنامه‌اش هر چیزی می‌خواهد ننویسد

امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس گفت: بازگوکنندگان حرف‌های دشمن در مطبوعات و فضای مجازی، لشکر دشمن هستند و باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند. علم الهدی افزود: دستگاه‌ها باید او را تعقیب کنند تا در ورق پاره روزنامه‌اش هر چیزی می‌خواهد ننویسد و اسمش را آزادی بیان بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت