اخبار سیاسی

سرلشکر باقری: دیدار‌هایی با مقامات عربستان داشته‌ایم؛ سوءتفاهم‌ها تا حدودی برطرف شده است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به سیاست تنش‌زدایی در سطح منطقه گفت: در بخش مسائل منطقه‌ای، ما دیدار‌هایی با مقامات کشور‌های امارات و عربستان داشته‌ایم و تا حدودی سوءتفاهم‌ها نیز برطرف شده است؛ همچنین روابط خوبی با قطر و کویت داریم. سرلشکر باقری افزود : البته با کشور بحرین هنوز ارتباط چندانی برقرار نشده است که کشور عمان قطعاً در این زمینه هم می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

محسن رضایی: اصلاح نظام یارانه‌ها آغاز شده است

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دست روی دست گذاشتن به مصلحت کشور نیست گفت: ما در کنار اصطلاحات تجاری، اصلاحات در یارانه‌های کشور را آغاز کردیم و در آینده ابعاد آن بیشتر مشخص خواهد شد؛ اصلاحات در انرژی و نظام بانکی را در دستور کار داریم که بزودی شروع خواهیم کرد.

فرمانده ارتش: یاوه‌گویی اسرائیل از سر ترس است

فرمانده کل ارتش با اشاره به یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی، گفت: یاوه‌گویی صهیونیست‌ها از سر ترس و وحشت است وگرنه سردمداران این رژیم منحوس می‌دانند که اگر ذره‌ای بخواهند یاوه‌گویی‌هایشان را به عمل نزدیک کنند، پاسخی درخور دریافت خواهند کرد و چه بسا آن مهلت حیات‌شان هم زودتر به پایان برسد.

مهمانپرست: توافق برای احیای برجام ممکن است ۶ ماه تا یک سال طول بکشد

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه کشورمان ضمن تحلیل روند مذاکرات وین گفت: بحث مذاکرات وین با وقفه‌ای که داشت و تغییری که در تیم مذاکره کننده ما به وجود آمد شاهد یک تحول جدید بود. مهمانپرست اظهار داشت: شرایط طرف غربی نیز به یک شکلی پیچیده شده و آنها نیز از دسترسی ما به یک نقطه برگشت‌ناپذیر ترس دارند، لذا من فکر می‌کنم توافق نهایتاً صورت می‌گیرد، اما این موضوع زمان‌بر است و می‌توان یک دوره زمانی ۶ ماهه تا یک ساله را برای آن پیش‌بینی کرد.

فعال اصولگرا: احمدی نژادی‌ها و هم فکران او نباید در دولت باشند

احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا گفت : احمدی‌نژاد هم در این سال ها هر کجا رفت به نظر مردم کاری نداشت و تبدیل به فاجعه‌ای شد که این دیدارها به یک ضد ارزش تبدیل شد و کارهای مردم را انجام نداد و حتی صحبت های نمایندگان مردم را هم نشنید. وی گفت: «احمدی‌نژاد خودش هم اشاره کرد که مملکت را به سمتی ببرد که کسی نتواند کاری کند و بزرگترین جنایت در چهل سال اخیر در دوران احمدی نژاد انجام شد که ما را فلج کرد و در مجموع هیچ مقطعی در نظام به اندازه دو دوره احمدی نژاد ضربه نزد و لذا هیچ رئیس جمهوری نباید به این سمت برود. ما معتقدیم احمدی نژادی ها و هم فکران او نباید در دولت باشند اگر در دولت باشند سیستم ضعیف خواهد شد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت