اخبار سیاسی

رئیسی: نباید از بانیان وضع موجود استفاده شود

رئیس جمهور در سفر به لرستان گفت: هر مدیری که کارآمدی داشته باید از وی استفاده شود اما از بانیان وضع موجود نباید استفاده شود. رئیسی افزود: چنانچه با همین روند حرکت کنیم به اندازه ۵۰ سال پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد.

هماهنگی بین قوا از آغاز انقلاب بی سابقه بوده است

رئیس شورای ائتلاف گفت: در دورانی، تجربه مجلس ششم را داشته‌ایم و می‌دانیم که امروز جزو ایام نادری است که دیگر درون قوای سه‌گانه، حرف‌های ساختارشکنانه شنیده نمی‌شود؛ در حالی که در مجلس ششم، همه قسم موضع‌گیری و رفتارهای قابل‌تأمل را شاهد بودیم و همین امر سبب می‌شود تا امروز قدر وحدت و ائتلاف و فضای کنونی را بیشتر از گذشته بدانیم. حداد عادل افزود: قوای سه‌گانه امروز هر سه در مسیر و راهی قدم برمی‌دارند که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کرده‌اند از این حیث، هماهنگی خوبی بین قوا پدید آمده که از آغاز انقلاب تاکنون سابقه نداشته است.

مهاجری : نباید جلوی اعتراضات مردمی را گرفت

مهاجری فعال سیاسی با اشاره به برخی تجمعات معیشتی در شهرهای مختلف گفت: من با هر رفتار خشونت‌آمیزی مخالفم. تحلیل من این است تجمعاتی که در سال ۹۶ صورت گرفت توسط یک جناح سیاسی تدارک شده بود. در سال ۹۸ هم یک جناح سیاسی دیگر از آن بهره‌برداری کرد. امروز هم تجمعات مردمی در باب اعتراض به موضاعات مختلف را مشاهده می‌کنیم که ربطی هم به اصفهان ندارد گاهی روبروی مجلس هم این اعتراضات صورت می‌گیرد به نظرم نباید جلوی اعتراضات مردمی را گرفت باید اجازه داد مردم حرف‌هایشان را بزنند.

زیباکلام: با تیم مذاکره کننده کل کل نکنیم

زیبا کلام در توئیت خود نوشت : دوستان شما را بخدا اینقدر با تیم مذاکره کننده کل کل نکنیم. مادربست می‌پذیریم که جناب باقری کنی درست می فرمایند و غربی ها بدون شرط تسلیم تیم مذاکره کننده انقلابی ایران شده اند. توافقات با تیم سازشکار قبلی کنار گذارده شده و مذاکرات جدید است. مهم، رسیدن به توافق و رهایی از این باتلاق است.

میرسلیم: در خودروسازی انحصار نداریم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اظهارات برخی افراد مبنی بر اینکه باید با واردات انحصار تولید خودرو را از بین ببریم، بیان کرد: در حال حاضر انحصاری در خودروسازی نداریم. سید مصطفی میرسلیم با اشاره به مخالفت مجدد هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام با واردات خودرو، اظهار داشت: واردات خودرو برخلاف سیاست‌های کلی نظام است.

در این سه ماه دولت دستش را توی جیب مردم نکرده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: خوشبختانه در این سه ماه اخیر دولت سیزدهم تحت هر شرایطی دستش را توی جیب مردم نکرده یا بهتر بگویم استقراضی از بانک مرکزی نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت