اخبار سیاسی

اگر انقلاب بخواهد ضربه ببیند، از ناحیه زنان است

وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه ما باید فرصت ها و تهدیدها را در حوزه زنان بشناسیم اعتقاد دارم اگر انقلاب بخواهد ضربه ببیند از ناحیه زنان است و اگر موفق هم بشود باز هم از ناحیه بانوان خواهد بود تاکید کرد: شناخت فرصت ها و تهدیدها در حوزه زنان بسیار مهم است و کارکرد دشمن بر فکر، اندیشه، روان ، اخلاق و عملکرد بانوان خیلی مهم است.

شریعتمداری: تردید نکنید؛ تنگه هرمز را ببندید

شریعتمداری در کیهان نوشت: بستن تنگه هرمز به روی کشور‌هایی نظیر آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی حق مسلم و قانونی جمهوری اسلامی ایران است و نباید در استفاده از این حق قانونی کشورمان کمترین تردیدی به خود راه بدهیم و مطمئن باشیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس خلاف امنیت ملی است

نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طرح اجرای اصل ۱۵ قانون اساسی برای تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس را خلاف امنیت ملی می‌داند و می‌گوید: امیدوارم آقای قالیباف و مراجع بالادستی به این موضوع ورود کنند.

کسی را نمی‌شود وادار به افشای رأی کرد

فعال اصولگرا گفت: در دنیا و در دموکراسی این حرف پذیرفته شده است که آراء افراد مخفی باشد. اگر انتخابات را در نظر بگیریم، می‌گویند هرکس که می‌خواهد رأی بدهد، می‌تواند مخفیانه این کار را بکند و هیچ‌کس حق ندارد دیگری را وادار کند که رأی خود را علنی کند. باهنر ادامه داد: البته این جزو حقوق هر فرد است و اگر خودش بخواهد می‌تواند رای خود را افشا کند اما هیچ مقامی نمی‌تواند کسی را وادار کند که رأی خود را علنی و افشا کند.

خباز : ماه عسل بهارستان و پاستور کوتاه است

نماینده پیشین چهار دوره مجلس ، به رابطه دولت و مجلس اشاره می کند و می گوید بارها گفته بودم که به ۶ ماه نخواهد رسید که همین مدافعان بی دلیل دولت در مجلس، منتقدان بی دلیل خواهند شد، به ۶ ماه هم نه! به ۳ ماه که رسید اعتراضات شروع شد. دلیل آن هم روشن است. خباز افزود: نماینده به حوزه انتخابیه می رود و می بیند صدای اعتراض مردم گوش فلک را کر می کند، پس نماینده هم یقه دولت را می گیرد تا از زیر فشار مردم خارج شود.

روحانی در وین به دنبال فاجعه‌ای بدتر از برجام بود

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات گفت: دولت قبل تلاش داشت تا در دورهای آخر در مذاکرات توافق نامه‌ای را به تصویب برساند که یک فاجعه‌ای عظیم بود ، مثلا در راستی آزمایی تیم قبل توافق کرده بود تا یک کشتی نفت‌کش از خارک لنگر بگیرد و در آب‌های آزاد حرکت کند و در آنسوی آب، کشور دریافت کننده، پول آن نفت کش را واریز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت