اخبار سیاسی

ذوالنور: افتخار می‌کنم که برجام را آتش زدم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اراده جمهوری اسلامی ایران این است که با احیاء برجام به نفع ملت حقوق جمهوری اسلامی ایران محقق گردد. ذوالنور افزود: ترامپ قبل از انتخابات تاکید کرد که برجام را پاره می‌کنم و رهبری فرمود که اگر شما برجام را پاره کنید ما آن را آتش خواهیم زد. ترامپ برجام را پاره کرد و بنده نیز به درستی براساس موضع جمهوری اسلامی ایران که در بیان قاطع رهبری جاری شد برجام را در صحن مجلس دهم آتش زدم و به این کارم نیز افتخار می‌کنم.

نماینده مجلس: دولت قبلی، دنبال کودتای اقتصادی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اقتصاد گفت که مراقب برخی کارشناسان نفوذی در داخل وزارت اقتصاد، سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی باشید. سعادتی افزود: دولت گذشته به دنبال کودتای اقتصادی و تسلط عده ای خاص بر اموال مردم بود که مجلس در برابرش ایستاد.

روی کار آمدن رئیسی هزینه سنگینی برای اصولگرایان داشت

صوفی فعال اصلاح طلب گفت: روی کار آمدن آقای رئیسی هزینه سنگینی برای اصولگرایان داشت، چون اصولگرایانی همچون آقای لاریجانی نیز حذف شدند تا آقای رئیسی رئیس جمهور شود. می‌گفتند «حاکمیت یک دست حلال مشکلات مردم خواهد بود»، اما الان می‌بینیم این طور نیست، البته این وضعیت را زمان آقای احمدی نژاد هم تجربه کرده بودیم، اما می‌گفتند «وضعیت طور دیگری خواهد شد.»

می‌گفتند برجام جسد متعفنی است؛ اکنون چهل نفر را به وین می‌برند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت رئیسی هم ارزیابی درستی از مشکلات کشور ندارد، هم برنامه ندارد و هم نیرو‌های توانمندی در اختیار ندارد. مهاجری افزود: بخش عمده نارسایی‌های اقتصادی نتیجه تحریم‌هاست و تا تحریم‌ها برداشته نشود، گشایش اقتصادی سرابی بیش نیست. به یاد داریم همین‌ها که می‌گفتند برجام جسد متعفنی است اکنون چهل نفر را به وین می‌برند تا همین برجام را احیا کنند، اما بازهم موفق نخواهند بود، زیرا توان مذاکره هم ندارند.

عده‌ای در حال نفوذ در بدنه دولت انقلابی هستند

نماینده مردم فومن در مجلس گفت: سه ماه از عملکرد دولت می‌گذرد اما هنوز بسیاری از مدیران فاسد دولت یازدهم و دوازدهم در بدنه دولت حضور داشته و به فساد خود در سطوح مختلف ادامه می‌دهند. بهروزی فر افزود: عده‌ای هم در حال نفوذ در بدنه دولت انقلابی هستند، زمان به سرعت می‌گذرد و فرصتی باقی نمی‌ماند لذا تقاضا دارم دستور فرمایید تحول مدیریتی با شایستگی‌های دولت سیزدهم به سرعت و با دقت انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت