اخبار سیاسی

باقری‌کنی: از خواسته‌هایمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم

مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از خواسته‌های خود در مسیر فعال سازی دوباره قرارداد هسته‌ای سال ۲۰۱۵ و لغو تحریم‌ها عقب نشینی نخواهد کرد. باقری کنی افزود: با توجه به اینکه این آمریکا بود که در سال ۲۰۱۸ از توافق خارج شد، بنابراین واشنگتن باید گام نخست را بردارد.

قدیری ابیانه: امکان توافق با غربی ها صفر است

قدیری ابیانه فعال اصولگرا درباره مذاکرات هسته ای گفت: به نظر من امکان توافق با غربی‌ها صفر است. اما این که چرا آمریکا و اروپا بر مذاکره اصرار داشتند، به این دلیل است که در جامعه جهانی آمریکا به دلیل تشدید تحریم‌ها و خروج از برجام مقصر شناخته می‌شود. آنها نیاز دارند که این تقصیر را از خود بزدایند. لذا سیاست کیش و مات در پیش گرفته‌اند.

دولت پاسخگوی انتصابات فامیلی باشد

حسین کنعانی مقدم فعال اصولگرا گفت: نقد دولت توسط جریان اصولگرایی برای انتصابات فامیلی و مسائلی که مطرح می‌شود، باید به صورت جدی پیگیری شود و دولت هم باید پاسخگو باشد. دولتی که پاسخگوی اقدامات خودش نباشد اعتماد عمومی را از دست می‌دهد که مهمترین سرمایه اجتماعی است.

اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را تائید می‌کرد باز پیروز نمی‌شدیم

عطریانفر عضو ارشد حزب کارگزاران گفت: اگر شورای نگهبان تصمیم می‌گرفت همه کاندیداهای جبهه اصلاحات ازجمله آقایان جهانگیری، پزشکیان، شریعتمداری و دیگران را تایید می‌کرد، باز احتمال پیروزی ما بسیار اندک بود و شخصا معتقد بودم که در هیچ شرایطی به پیروزی نخواهیم رسید. وی افزود: در بحث خاص انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم همتی برای رسیدن به نصاب دوسوم از مجموع آرای اعضا و احزاب جبهه اصلاحات ایران تنها یک رای کم داشت.

نماینده مجلس: مخالفین طرح شفافیت هم جاهایی حق دارند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قالیباف رئیس مجلس معتقد است باید زمانی طرح شفافیت را به صحن بیاوریم که قطعا رأی بیاورد ولی الان به نظرم اگر طرح بیاید شاید رأی نیاورد. نیک بین افزود: مخالفین طرح شفافیت هم آدم‌های کلک‌بازی نیستند و ممکن است جایی حق هم داشته باشند.

زیر بار جفای افزایش حقوق ۱۰ درصدی کارکنان نمی‌رویم

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه متأسفانه زمزمه‌هایی از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آتی به گوش می‌رسد، گفت: نمایندگان به هیچ عنوان پای این جفای آشکار در حق کارکنان دولت را امضا نمی‌کنند. وی افزود: نباید اجازه دهیم کارمندان بیش از این شرمنده خانواده خود شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت