اخبار سیاسی

معاون رئیس جمهور: اگر در مذاکرات توافق نشد، به سمت شرق می‌رویم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب درباره نگاه به شرق فرمودند، قدرت اقتصادی اکنون به سمت چین و هند حرکت می کند که اگر توافق نشد هم می توانیم از این بخش منافع خودمان را به دست بیاوریم. حسینی تاکید کرد: می توانیم در توسعه مسائل اقتصادی با شرق تفاهم کنیم، منافع خودمان را نیز به دست آوریم، به طور مثال با نفت تهاتر می کنیم و در حوزه های مختلف پایبندی آنها به تعهداتشان بیشتر است.

بیگی: دولت روحانی راه‌های دور زدن تحریم را به FBI و CIA لو داد

بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در دولت احمدی نژاد با وجود تحریم‌ها ما توانستیم نفت بفروشیم و این سابقه در کارنامه نظام است. در دولت روحانی، آن‌ها به خاطر اینکه گزکی از دولت احمدی نژاد به دست بیاورند، اطلاعات و راه‌های دور زدن تحریم را به FBI و CIA لو دادند. ضمناً قرار نیست وقتی می‌توانیم این میزان نفت را صادر کنیم، بیاییم و مسیر خود را به غرب بگوییم؛ تیم کنونی هم تقریباً همان تیمی است که دوره آقای احمدی نژاد این کار را کردند.

کیهان: اگر جبهه مقاومت نبود، امروز اثری از دولت ایران وجود نداشت

روزنامه کیهان نوشت: اگر جبهه مقاومت نبود امروز اثری از دولت‌های ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و… نبود. اگر جبهه مقاومت نبود، تحریم‌های شدید اقتصادی، به احتمال خیلی زیاد ایران را از پای درمی‌آورد و امروز نمی‌توانست امور اقتصادی مردم را اداره کند.

شفاف بگویید در مذاکرات چه می خواستید که ندادند؟

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: از اتخاذ تصمیم نباید ترسید. نیازمند یک رویکرد تعدیل شده نسبت به روابط خارجی و نگاه به جهان هستیم. این رویکرد نه ناقض استقلال ما است و نه نافی ارزش‌های رسمی، بلکه مقوم آنها نیز هست. حتی برخی از آقایان مراجع هم بر این تغییر تاکید نموده‌اند، پس بیش از این تامل جایز نیست. اگر این رویکرد تعدیل شود، بخش مهمی از هزینه‌های یک توافق خوب از میان خواهد رفت. اگر به توافق نرسید خیلی روشن و شفاف توضیح دهید که از شما چه خواستند که ندادید و چه می‌دادند که نگرفتید. همین.

سلامتی: اصلاح طلبان پشتوانه اجتماعی سابق را ندارند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ا صلاح‌طلبان باتوجه به دوانتخابات گذشته احساس می‌کنند پشتوانه اجتماعی خود را به شکل سابق ندارند. لذا لازم است شرایط اجتماعی را مجددا تحلیل و موقعیت خودرا بررسی ونحوه ارتقاء اعتبار اجتماعی خود را مشخص کنند. این امرزمان براست. وی افزود: وقتی آمریکا و هم پیمانان آن ازبرجام خارج شده و یا به تعهدات خود عمل نمی‌کنند، متقابلا به‌کاربردن ادبیات دستوری ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت