اخبار سیاسی

رئیسی: شهری قرمز نیست اما باید نگران بود

رئیس جمهور با تاکید بر رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: شهری قرمز نیست اما باید نگران بود. براساس توصیه متخصصین؛ مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها و عادی انگاری همچنان ضروری است، لذا نباید از آن غفلت شود. رئیسی با ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه بازگشایی حضوری مدارس، تصریح کرد: براساس گزارش‌های رسیده تعدادی از مدارس از تجهیزات و تهویه مناسب برخوردار نیستند که باید به سرعت پیگیری و برطرف شود.

اگر منتخبان واقعی ملت بر مصدر امور بودند؛ با انباشت بحران‌ها رو برو نبودیم

عارف نماینده پیشین تهران در مجلس گفت: آنچه در ایران امروز می‌گذرد، ناشی از نا مدیریتی‌ها و انحراف از منطق مصالح ملی در سالیان اخیر است. اگر منافع و مصالح ملی در سالیان اخیر کانون سیاست ورزی حاکمیت قرار می‌گرفت و منتخبان واقعی ملت، بر مصدر امور قرار می‌گرفتند، در برابر نهاد‌های منتخب ملت سنگ اندازی نمی‌شد، نخبگان ایرانی در بخش‌های مختلف اجازه می‌یافتند به ساختار حاکمیت ورود کرده، با انباشت بحران‌های مختلف، بسان آنچه در اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری با آن می‌گذرد، مواجه نبودیم.

شهید فخری زاده به هیچ وجه برجام را قبول نداشت

جانشین وزیر دفاع گفت: شهید فخری زاده به هیچ وجه برجام را قبول نداشت ومدام از آن تبری می‌جست. سردار فرحی افزود: شهید فخری زاده هیچ خط قرمزی برای بیان صحبت هایش نداشت و بارها مقابل رئیس جمهور و وزرا حرفهایش را زده بود و بارها گفته بود که برجام را به هیچ وجه قبول ندارد. برجام برایش یک دغدغه جدی بود.

لاهوتی: تعامل با دنیا چاره نجات اقتصاد ماست

نماینده سابق مجلس با اشاره به حضور رئیس جمهور ایران در اجلاس اکو یادآور شد: دولت از این فرصت‌ها تا می‌تواند استفاده کند چرا که ما با حفظ ارزش های حاکم بر انقلاب که دلسوز آن هستیم هم می‌توانیم مسائل خود را با دنیا حل و فصل کنیم. لاهوتی افزود: همه این اجلاس‌ها فرصتی است که تعامل با دنیا را که چاره نجات اقتصاد ماست پیش بگیریم. لاهوتی با تاکید بر اینکه روند تعاملات سیاسی ما با دنیا باید حل شود، تاکید کرد: در تغییر نگاه سیاسی ما به دنیا فقط دولت‌ها نمی‌تواند تأثیرگذار باشند، بلکه اراده نظام باید پشت آن باشد.

توافقی صورت نمی گیرد، منتظر سال آینده میلادی باشیم

کیهان نوشت: با توجه به مواضع آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به نظر می‌رسد دور سختی از مذاکرات در وین در پیش است و در سال ۲۰۲۱ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و همه چشم‌ها به سال ۲۰۲۲ دوخته شده‌، درحالی‌که برجامی که به دنبال احیای آن هستند، یک سال تا زمان نخستین بند غروبش یعنی پایان محدودیت‌های موشکی در قطعنامه ۲۲۳۱ باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت