اخبار سیاسی

برآورده‌کردن انتظارات مردم در توان دولت نیست

نماینده تهران در مجلس ‌گفت: برآورده‌کردن برخی انتظارات مردم در توان دولت نیست، چون دولت باید همت خود را به کار بگیرد تا اول از همه، خزانه را پر کند؛ موضوعی که متاسفانه دولت قبل از آن غفلت کرد. میرسلیم افزود: گرفتاری‌های روزمره مردم بسیار زیاد شده است و این روند نابسمان نمی‌تواند بیشتر از این به درازا بکشد. خیلی‌ها امکان دارد بخواهند از این وضعیت نامساعد اقتصادی سوءاستفاده کنند و با دامن‌زدن به این شرایط، وضع را بدتر از این بکنند. از این‌رو باید دقت داشت که گرفتار این حربه نشویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: ۹ سیلی به آمریکایی‌ها زدیم

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما به ازای ۹ شهید تقدیمی در نبرد مستقیم با آمریکایی‌ها، توانستیم با لطف خدای متعال، ۹ سیلی به یاد ماندنی به آن‌ها بزنیم و آن‌ها امروز به خوبی سیادت جمهوری اسلامی در عرصه دریایی متوجه شده اند. وی افزود:ما به تعداد شهدای نیروی دریایی سپاه در نبرد مستقیم با آ مریکا در خلیج فارس، سیلی به آمریکایی‌ها زده‌ایم.

ذوالنوری: پای میز مذاکره می‌رویم چون طلبکار هستیم

ذوالنوری نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که اگر از غربی ها حسن نیت ندیده اید چرا هر بار پای میز مذاکره می روید گفت: چون متهم به این می‌شویم که جمهوری اسلامی ایران پای کار نمی آید که مشکل را حل کند. ما برای رفع اتهام و مطالبه حق ملت که رفع تحریم‌هاست پای میز مذاکره می رویم. ما طلبکار هستیم و همیشه طلبکار به دنبال طلبش می رود، هزینه های برجام را دادیم اما سودمان را نگرفتیم به دنبال این می رویم که سود و سهم مان را بگیریم.

وزیر کشور از طرح جدید اداره کشور خبر داد

وزیر کشور در جلسه شورای معاونین وزارت کشور، گفت: باید کشور را استاندار محور اداره کنیم نه وزارتخانه محور و برای این منظور بخشی از اختیارات وزارتخانه‌ها به استانداران تفویض می‌شود و وزارتخانه‌ها بیشتر نقش حمایتی و نظارتی خواهند داشت. وحیدی اضافه کرد: در بودجه ۱۴۰۱، بودجه استانی با محوریت اختیار عمل بیشتر استانداران در نظر گرفته شده و این پیشنهاد به حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهوری محترم کشور ارائه شده است.

نوروزی: یک فرد با پرتاب کوکتل مولوتف تابلوی دفترم را آتش زد

نوروزی، نماینده شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان با اشاره به آتش زدن تابلوی دفتر ارتباط مردمی‌اش در شهر رباط کریم گفت: حدود ساعت پنچ صبح امروز شنبه یک فرد با خودروی پراید جلوی دفتر ارتباط مردمی اینجانب متوقف شد و پس از پیاده شدن از خودرو با پرتاب کوکتل مولوتف تابلوی دفتر اینجانب را آتش زد. وی افزود: این فرد پس از فیلم‌برداری از محل سریع متواری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تامین زمین برای ۶۰ هزار و ۹۷۸ واحد

بیشتر

یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت