اخبار سیاسی

تذکرات جدی رهبر انقلاب خطاب به معاون رئیسی

مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی، تذکراتی را درباره وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور خطاب به آقای ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دادند. عدم توجه به رشد کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان، سهم ناچیز صنایع بزرگ در دانش‌بنیان و سهم شرکت‌های دانش‌بنیان از تولید ناخالص ملّی از جمله سخنان محوری مقام معظم رهبری درباره شرکت‌های دانش‌بنیان بود.

در حمایت از بازرسان در برابر صاحبان ضرب‌ و زور، قاطع هستیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در حمایت از بازرسان و همکاران سازمان در برابر صاحبان ضرب‌ و زور قاطع هستیم و اجازه نمی‌دهیم که امنیت بازرسان ما در بازرسی و نظارت از سوی صاحبان قدرت تهدید شود. خدائیان افزود: سازمان بازرسی به دنبال فعال کردن ظرفیت های نظارت درون دستگاهی است.

واکنش ظریف به ادعا‌ی رابرت مالی

وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در صفحه توییترش به ادعا‌های رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران درباره تعهداتش نسبت به توافق هسته‌ای و اجرای آن واکنش نشان داد. محمدجواد ظریف نوشت: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از فرصت تغییر دولت در ایران و «فراموشکاری» تروئیکای اروپا و اتحادیه اروپا بهره می‌جوید تا تاریخ اخیر را بازنویسی کند.

هکرهای ایرانی به شرکت بزرگ رسانه‌ای آمریکایی نفوذ کرد

روزنامه آمریکایی مدعی شد هکرهای ایرانی سال ۲۰۲۰ به سیستم‌های یک شرکت رسانه‌ای بزرگ آمریکایی که ده‌ها روزنامه را در سراسر ایالات متحده منتشر می‌کند، نفوذ کرد تا درباره انتخابات آمریکا اطلاعات نادرست منتشر کند.

در عین تلاش برای احیای برجام، متعهد به مقابله با ایران هستیم

وزیر دفاع آمریکا گفت: کشورش حتی در زمانی که برای احیای توافق هسته ای با ایران تلاش می کند، متعهد به مقابله با این کشور است. آستین افزود: به نتیجه دیپلماتیک برای مسئله هسته ای پایبند هستیم اما همه گزینه های لازم برای حفظ امنیت آمریکا را در نظر خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت