اخبار سیاسی

طرح صیانت هرگز به نتیجه نمی‌رسد

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی شانسی برای موفقیت در مجلس ندارد. بیگی گفت: مدافعان طرح در اقلیت هستند و اکثریت مجلس، آگاه و کنار مردم است؛ مجلس تسلیم جوسازی نخواهد شد و این طرح شانسی برای موفقیت ندارد. وی درباره طرح شفافیت هم گفت: حتما این طرح در صحن رأی خواهد آورد، تقاضای رأی‌گیری شفاف زمان بررسی طرح را به هیئت‌رئیسه داده‌ایم.

با این روند ایران دچار ورشکستگی مالی خواهد شد

یک اقتصاددان معتقد است که با استاانداردهای کاملا معطوف به شرایط کشورهای درحال توسعه، اگر این روند ادامه پیدا کند ایران در سال ۱۴۰۶ قطعا دچار ورشکستگی مالی خواهد شد. مومنی گفت: در همین گزارشی که سازمان برنامه و بودجه در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است می گوید با استاانداردهای کاملا معطوف به شرایط کشورهای درحال توسعه، اگر این روند ادامه پیدا کند ایران در سال ۱۴۰۶ قطعا دچار ورشکستگی مالی خواهد شد.

اصلاح طلبان سکوت کرده‌اند تا دولت بهانه‌ای نداشته باشد

فعال اصلاح طلب گفت: در طول این ۱۰۰ روز هم آقای روحانی و هم اعضای دولت گذشته همه سکوت کرده‌اند و هیچ‌کس هیچ نقدی به دولت جدید وارد نمی‌کند، اصلاح‌طلبان سکوت کرده‌اند تا بعدأ دولت بهانه‌ای نداشته باشد که بگوید نگذاشتند کارکنیم. حکیمی پور افزود: جمهوری اسلامی باید تکلیف خود را با نظام بین‌المللی مشخص کند که قرار است در آینده در چه مسیری حرکت کند. اقتصاد یک مسئله‌ای است که به ارتباط با کشورهای دیگر نیاز دارد و مرز نمی‌شناسند.

وزیر شدن زنگنه ایران را در کرسنت محکوم کرد

یک نماینده مجلس گفت: یکی از دلایل محکومیت ایران در پرونده کرسنت، وزیر شدن زنگنه بود؛ ما از دستگاه قضا انتظار داریم که با همه مسببان قرارداد کرسنت برخورد جدی کند. رضایی افزود: لازم است بررسی جامعی درباره ابعاد مختلف پرونده کرسنت انجام شود چرا که خسارت بسیار بزرگی از این طریق به کشورمان تحمیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت