یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

انتصاب فامیلی فسادآور است

یک نماینده مجلس درباره انتصاب های فامیلی گفت: فرهنگ عمومی امروز جامعه ما اجازه چنین کاری را نمی‌دهد لذا بهتر است از توانمندی و قابلیت‌های این افراد در جاهای دیگری استفاده شود و در کنار خود فردی که مسئولیتی دارد و نسبت فامیلی دارند، نباشد. جوکار افزود: مسئله انتصابات فامیلی یک مشکل دیگر دارد و آن ایجاد شبهه فساد است، به ویژه در بحث‌های اقتصادی باید به شدت از بکارگیری افراد نزدیک خود در مسائل اقتصادی که بوی رانت و انحصار بدهد به کلی حذر کنند.

عوامل نفوذی حمله سایبری را اعدام کنیم

حقیقت پور از نمایندگان پیشین مجلس گفت: بر ماست که اگر فهمیدیم حمله سایبری از کجا صورت گرفته است، اولا اگر عوامل نفوذی باشد باید نفوذی‌ها را در داخل پمپ بنزین‌ها اعدام کنیم و این تنبیه جاسوس‌ها و خائن‌ها است که آنها را در پمپ بنزین‌های جمهوری اسلامی ایران آویزان کنند و اگر منشا خارجی داشته باشد ضربه دوم ما باید از ضربه اول بزرگ‌تر باشد. وی افزود: نظام باید درباره مسئول اصلی شناسایی حملات سایبری تصمیم گیرد.

واکنش عبدی به اظهارات یک نماینده: این اندازه توهین به شعور جامعه بی سابقه است

فعال اصلاح طلب در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس که گفته بود «ایران ظرفیت تولید غذای 700 میلیون نفر را دارد» نوشت: این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی سابقه است. عباس عبدی در این باره نوشت: می‌خواستم در باره این اظهار نظر چیزی بنویسم. ولی هر چه فکر کردم، دیدم نوشتن نقدی مودبانه ممکن نیست، تنها این به ذهنم رسید که این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است.

صالحی: یک عده حرف‌هایی می‌زنند که وهن اسلام است

صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ‌تأکید کرد: نباید نواقص و مشکلات را به پای انقلاب نوشت. متأسفانه داریم نسل جوان را از دست می‌دهیم برای اینکه یک عده در لباس روحانیت حرف‌هایی می‌زنند که وهن اسلام است. کسی هم جلویشان را نمی‌گیرد.

اروپایی‌ها به نیابت از آمریکا پای میز مذاکره حاضر می‌شوند

فعال اصولگرا گفت: ایران هیچ بحثی فرای آنچه در برجام وجود دارد را نمی‌پذیرد و اگر بنای آمریکا مذاکره در موضوعات دیگر باشد، عملا مذاکرات پیش نخواهد رفت. ترقی افزود: اکنون اروپایی‌ها همان شروطی که آمریکا تعیین کرده را به نیابت از این کشور مطرح می‌کنند و اگر آمریکا بخواهد همه تحریم‌ها را رفع کند، آنها بر همین محور تأکید می‌کنند. ممکن است اروپایی‌ها صرفا بتوانند قدری در چگونگی اجرای تعهدات مؤثر باشند اما درباره اصل تعهدات و محتوای مذاکرات فقط نقش‌ پیام‌رسان آمریکا را بازی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت