اخبار سیاسی

نبویان: رئیسی حیا می‌کند حرف نمی‌زند

نبویان فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت روحانی کشور را با استقراض اداره می‌کرد اما دولت سیزدهم هیچ‌گاه مشکلات را به آنان نسبت نداد. این در حالی است که روحانی در چهار سال اول فعالیت خود همه مشکلات را به دولت سابق ربط می‌دادند اما دولت رئیسی آنقدر باحیا است که هیچ حرفی نمی‌زند.

حجاریان: کم‌کم خواهند گفت که «صدرحمت به روحانی»

تئورسین اصلاحات با بیان اینکه کم‌کم خواهند گفت که صدرحمت به روحانی، گفت: نمی‌گویم روحانی خوب کار کرده است، او هم مشکلاتی داشت اما این‌قدر که این‌ها می‌گویند بد نبود. حجاریان افزود: احمدی نژاد میلیاردها پول داشت و مشکلات را با پول پوشاند و زیاد به چشم نیامد اما رئیسی پولی برای پوشاندن ندارد. همه‌ی مشکلات بیرون خواهد زد.

سخن آیت‌ا… صافی برای فرزندان انقلاب قابل هضم نبود

شریعتمداری در روزنامه کیهان در واکنش به اظهارت مرجع عالیقدر تشیع درباره عدم قهر با کشورهای دنیا، نوشت: با توجه به غیر دقیق بودن بیانات حضرت آیت‌ا… صافی، برای شماری از فرزندان دلسوز و پاکباخته اسلام و انقلاب که دشمنی‌های پی‌در‌پی و جنایات بی‌امان آمریکا و متحدان غربی و عبری و عربی شیطان بزرگ را نه فقط دیده و شنیده بلکه با گوشت و پوست خود لمس کرده و داغ برادران و پدران شهید خود را در سینه داشتند، قابل هضم نبود.

برنامه رئیسی برای اداره کشور پلن بدون برجام است

نقوی حسینی تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: برنامه دولت برای اداره کشور پلن بدون برجام است. در واقع دولت آقای رئیسی برنامه ریزی اقتصادی و اداره کشورش را حتی بدون برجام تدارک دیده است.

صوفی: صدای ناکارآمدی دولت بین اصولگرایان بلند شد

چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: هنوز ۱۰۰ روز نشده است اما صدای ناکارآمدی دولت رئیسی در بین اصولگرایان بلند شده است. طرفداران آقای رئیسی و کسانی که به وی رأی دادند الان منتقد هستند. صوفی افزود: اصولگرایان هم به تدریج نسبت به دولت آقای رئیسی در حال مأیوس شدن هستند و کم کم انتقادات آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – روز گذشته مراسم اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور به

بیشتر

میرکلانی – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مشاهده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی برای اولین

بیشتر

نصرآبادی – گروه دوچرخه سواری همرکاب شهرستان طبس سفر پنج روزه خود را با ورود

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت