اخبار سیاسی

رئیسی: برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اول آذر برنامه‌ریزی شود

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و نقش فضای علمی و آموزشی کشور در پویایی جامعه گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه‌ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اول آذر طبق شیوه‌نامه‌ها بازگشایی شوند.

مدیران نسل قبل چون فضای مجازی را نمی شناسند، از آن می ترسند

سید حسن خمینی با اشاره به اقتضائات دنیای جدید از جمله «فضای مجازی» و «شبکه های اجتماعی» گفت: عمده ترین دلیل اینکه مدیران نسل قبل وارد این فضا نمی شوند این است که چون این فضا را نمی شناسند، از آن می ترسند و نمی دانند چیست. اینکه ما از پشت سر به دنبال یک حادثه می رویم و به دل حادثه نمی زنیم، به دلیل این است که با آن آشنایی نداریم.

میرتاج الدینی: توییتر باید رفع فیلتر شود

میر تاج الدینی نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: مجلس یازدهم‬ به دنبال محدود کردن پیام‌رسان‌های خارجی نیست و برخی از آن‌ها از جمله توئیتر‬ باید رفع فیلتر‬ شوند و به موضوع فضای مجازی برای کسب‌ و کارهای کوچک توجه ویژه شود.

آزادی های زیادی در کشور وجود دارد

یزدی خواه نماینده مجلس درباره گسترش آزادی های فرهنگی و اجتماعی گفت: مردم ما الان هم آزاد هستند. شما بحث حجاب و عفاف را در جامعه اگر دقت کنید، سخت‌گیری صورت نمی‌گیرد و حتی قانون امر به معروف و نهی ازمنکر در کشور اجرا نمی‌شود. ما سخت‌گیری در خصوص کسانی که حجابشان را کاملا مراعات نمی‌کنند، نداریم یا اگر منکری مرتکب می‌شوند، اگر در ملا عام نباشد و در حریم منزلشان انجام دهند، کسی بازخواستشان نمی‌کند.

خانم‌ها توانایی پذیرش پست‌های مدیریتی را ندارند

صدیقه مهدوی‌کنی، دختر ارشد آیت‌ا… مهدوی کنی گفت: خانم‌ها توانایی پذیرش پست‌های مدیریتی کشور را ندارند بلکه آن‌ها وظایف و مسئولیت‌های دیگری را هم به عهده دارند که مانع پذیرش پست‌های مدیریتی است، به خصوص در سطوحی که ضرورتی به حضور آنان نیست. وی افزود: فضای اجتماعی و فرهنگی جامعه‌ی ما برای حضور زنان در چنین مدیریت‌هایی آماده نیست.

نظریه دولت درباره مذاکرات هسته ای تغییر کرده است

نماینده مجلس گفت: نظر ما این نیست که از جایی که قطع شده است، همان روش را ادامه دهیم؛ خیر دولت عوض شده است و نظریه‌ی حاکم بر تفکرات دولت‌ها هم تغییر کرده است. عباسی افزود: نظریه تغییر کرده است و بر مبنای آن نظریه روش‌ها انتخاب خواهد شد نه بر مبنای تنش‌زدایی که دولت دوازدهم دنبالش بود. نظریه مقاومت ابزار خودش را می‌خواهد و آن هم به کار بردن قدرت ما در جنبه‌های مختلف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت