اخبار سیاسی

از هزینه کردن آبرو برای نجات اقتصاد کشور دریغ نمی‌کنیم

رئیس جمهور گفت: اگر نجات اقتصاد کشور از وضع کنونی نیاز به چند جراحی بزرگ داشته باشد، شخص بنده و دولت سیزدهم از هزینه کردن توان و آبروی خود در این مسیر دریغ نخواهیم کرد. رئیسی تأکید کرد: مشکلات بزرگی پیش روی ماست، اما ظرفیت‌های بزرگی نیز برای حل مشکلات داریم که بالفعل کردن این ظرفیت‌ها نیازمند همکاری‌های نزدیک و صمیمانه دولت و مجلس است.

گرانی دستپخت روحانی است، نه رئیسی

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: گرانی امروز معلول دستپخت دولت آقای روحانی است. برای آنکه آقای رئیسی بتواند این مشکل را حل کند باید از استقراض از بانک مرکزی پرهیز کند. سالک افزود: اگر امروز گرانی و تورم است لحظه ای به وجود نیامده بلکه عوامل مختلفی داشته است. معتقدم با برنامه های گوناگونی که در دولت آقای روحانی تنظیم و دنبال شد وضعیت کنونی به وجود آمده است.

امکان ائتلاف راست میانه، اصلاحات و ملی مذهبی ها وجود دارد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: شاید فضای سیاسی موجود کشور، انگیزه ای برای ایجاد ائتلاف فراگیر میان نیروهای سیاسی رانده شده از راست میانه تا اصلاح طلبان و نیروهای ملی مذهبی شود. صادقی افزود: جریان هایی که قائل به حرکت مسالمت آمیز و حضور در انتخابات هستند ولی عرصه برای حضور آنها تنگ شده است. در واقع دغدغه و درد مشترک می تواند این جریان ها را کنار هم قرار دهد.

مدیریت مشکل بنزین امسال نتیجه تفکرانقلابی و بحران آبان ۹۸ نتیجه تفکر غربگرا بود

علی بابایی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مدیریت شرایط بحرانی پیش آمده به دنبال حمله سایبری به سامانه توزیع بنزین در کشور و نیز آشوب ایجاد شده در آبان ۹۸ به دنبال گرانی بنزین حاصل تفکر دو گفتمان انقلابی حاکم در شرایط فعلی کشور و تفکر غربگرای حاکم در سال ۹۸ بود.

اینترنت پاک کودک و نوجوان تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

زارع‌پور وزیر ارتباطات در سفر روز گذشته خود به قم و دیدار با مراجع تقلید، با تاکید بر راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان تا پایان سال، گفت: در اینترنت کودک و نوجوان آسیب‌های موجود در فضای مجازی وجود نخواهد داشت و زیرساخت لازم برای استفاده پاک از اینترنت ایجاد می‌شود اما استفاده از آن برای خانواده‌ها اختیاری است. همچنین نرم‌افزارهای کنترل نیز مانند سایر کشورهای دنیا برای محافظت کودکان در برابر آسیب‌های اجتماعی در قالب این طرح در اختیار پدر و مادرها قرار خواهد گرفت تا این افراد کمترین ضربه را از این فضا ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت