شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

در اداره کشور کارنامه قبولی نداریم

قالیباف رئیس مجلس گفت: با 80 درصد اقتصاد دولتی و این همه مشکلات در حوزه تبیین هم به درستی نتوانستیم کار کنیم، مثلا برای هفت قلم کالای اساسی طی سه سال گذشته 427 هزار میلیارد تومان یارانه دادیم ولی نه کالای ارزان دست مردم رساندیم و نه قیمت‌ها را نگه داشتیم و پول‌ها هم خرج شد پس در اداره کشور کارنامه قابل قبولی نداریم. وی افزود: در اداره جمهوری اسلامی و کشور، مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف یا دسته بندی کردیم.

در زمان هاشمی بسیاری از سیاستمداران، دکترای تقلبی گرفتند

فعال اصولگرا گفت: مرحوم هاشمی فراتر از قانون رفتار می‌کرد تا بتواند افراد را زیر چتر خود نگه دارد. از این رو در دانشگاه آزاد فسادهای بسیاری شکل گرفت و بسیاری از سیاستمداران، دکترای تقلبی گرفتند. سلیمی نمین افزود: هاشمی تفکر خاصی داشت که برای آن تفکر، قانون را دور می‌زد و برخی معیارهای اساسی انقلاب را زیرپا می‌گذاشت. چراکه معتقد بود آن راه درست است. یکی از بدعت‌هایی که در دوران هاشمی پایه گذاشته شد، تحصیل یاران ایشان همچون آقایان روحانی، میرزاده و… در خارج از کشور بود.

مردم از مجلس قالیباف بریده‌اند اما به دولت رئیسی امید دارند

فعال اعتدال گرا گفت: مردم این روز‌ها در پیگیری شدن مسائل و مشکلات شان توسط نمایندگان عاجز مانده اند بنابراین جامعه از مجلس کنونی ناامید است. جعفرزاده ایمن آبادی افزود: واقعیت آن است که امید مردم به دولت آقای رئیسی خیلی بیشتر از مجلس است، چون مجلس منفعل شده است.

پاسخ نوبخت به ادعای خزانه خالی: چطور سه ماه حقوق دادند؟!

نوبخت رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه خزانه در پایان دولت دوازدهم خالی نبوده، گفت: اگر چنین ادعای محالی صحت داشت؛ پس چطور طی سه ماه گذشته حقوق‌ها از سوی دولت جدید پرداخت شده است؟ دوروز گذشته نامه ای در فضای مجازی منتشر شده بود که رئیس دفتر رئیس جمهور پیشین درباره درخواست نوبخت برای بودجه برای یک پروژه نوشته بود: موجودی خزانه به درخواست جنابعالی تخلیه شده و موجودی وجود ندارند.

هدف اصلاح طلبان از تخریب مجلس، انتخابات آینده و برگشت به قدرت است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: یکی از اهداف افراد وابسته به جریان اصلاحات از تخریب مجلس فعلی، انتخابات مجلس آینده و برگشت به قدرت است. حاجی دلیگانی افزود: می‌خواهند هم مجلس یازدهم و هم دولت سیزدهم را در جهت خدمت رسانی به مردم ناکارآمد نشان دهند تا در آینده به جایگاه مورد نظرشان برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت