اخبار سیاسی

۱۰ سال حبس برای رئیس سابق بانک مرکزی

ولی‌ا… سیف، رئیس وقت بانک مرکزی متهم به برهم زدن نظم و آرامش بازار ارزی کشور و زمینه سازی برای خرید و فروش غیر قانونی ارز به میزان ۱۵۹ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو و همچنین اهمال و سوء مدیریت در دوران مسئولیت خود، به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شده است و متهم ردیف دوم، سید احمد عراقچی، معاون وقت ارزی بانک مرکزی نیز با همین اتهامات به‌تحمل هشت سال حبس تعزیری محکوم گردید.

محاکمه روحانی فرافکنی سیاسی است

نماینده سابق مجلس گفت: به نظرم محاکمه روحانی یا ظریف نوعی فرافکنی سیاسی برای تحت تأثیرقراردادن افکار عمومی است؛ برای اینکه فراموش شود قرار بود مشکلات عدیده مردم حل شود که تا اینجا نشده است. صادقی افزود: هرچه زمان بگذرد، مردم بیشتر متوجه می‌شوند که یک‌دست‌شدن همه قوا و نهادها آثار منفی زیادی به‌جای می‌گذارد و آنهایی که با صندوق رأی قهر کردند، پشیمان خواهند شد که چرا در انتخابات شرکت نکردیم.

خضریان: مصوبه‌ای برای محرمانه بودن اموال نداریم

خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره محرمانه بودن اموال مسئولان، گفت: به شایعات توجه نکنید از شروع مجلس یازدهم تاکنون هیچ مصوبه ای درباره محرمانه بودن اموال مسئولان نداشته‌ایم.

دیدگاه مجلس در مورد برجام به دولت نزدیک است

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: ما اصل مذاکرات را رد نمی‌کنیم و قبول داریم ولی مذاکره‌ای که ثمر داشته باشد؛ اگر چنین مذاکراتی انجام شود خوب است. حاجی دلیگانی افزود: در مجموع مجلس و دولت تعامل خوبی در این دوره دارند و درک دولت و مجلس راجع به مباحث از جمله مباحث مربوط به مذاکرات به هم نزدیک است.

آمریکایی ها تغییر موضع نداده اند؛ ما باید نرمش داشته باشیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به روند مذاکرات وین، گفت: سیاست بایدن هیچ فرقی با سیاست‌های ترامپ ندارد و نباید فکر کنیم که آمریکایی‌ها تغییر موضع داده اند؛ بنابراین ما باید نرمش داشته باشیم و بر مبنای آن حرکت کنیم. گلرو افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال مشخص کردن اعضای تیم مذاکره کننده است و محتوا و چارچوب‌ها نیز باید مشخص شود؛ آنچه که به عنوان محتوا بسته می شود و همچنین شروطی که تعیین خواهد شد، با گذشته فرق دارد.

مصوبات استانی احمدی‌نژاد ۱۰۰ سال دیگر هم اجرا نمی‌شوند چه برسد به رئیسی

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم، در رابطه با سفرهای استانی رئیس‌جمهور، گفت: اینکه به عنوان یک مسئول به میان مردم می‌روند تا از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها باشند فی‌نفسه قابل تقدیر است اما گاهی مصوبات این سفرها غیرعلمی است. پزشکیان افزود: مصوبات زمان احمدی نژاد ۱۰۰ سال دیگر هم خیلی‌هایشان ممکن است اجرا نشوند چه برسد به این‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت