اخبار اقتصادی- اجتماعی

افزایش حقوق علی الحساب سال ۱۴۰۱ کارکنان دولت

فارس نوشت: براساس بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ و پیوست‌های آن، حقوق سال ۱۴۰۱ کارکنان دولت و شرکت‌های دولتی علی الحساب ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت. در بخش دیگری از این بخشنامه عیدی پایان سال ۱۴۰۱ در بودجه پیشنهادی معادل ۱۶،۵۰۰،۰۰ ریال به طور علی الحساب پیش‌بینی می‌شود، مبلغ قطعی پاداش، پایان سال به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

روند افزایش قیمت شیر و ماست در یک سال اخیر

ایسنانوشت: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، متوسط قیمت شیر پاستوریزه در مناطق شهری، نسبت یک سال قبل حدود ۶۱ درصد افزایش داشته و از حدود هشت هزار و ۱۳۲ تومان در مهر ۱۳۹۹ به بیش از ۱۳ هزار تومان در شهریور امسال رسیده است و متوسط قیمت ماست نیز وضعیتی مشابه را طی کرده و افزایشی حدوداً ۷۱ درصدی را تجربه کرده است.

واکسن های ایرانی هیچ چیزی از فایزر کم ندارند

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: ما برای فایزر و جانسون‌ اند جانسون سفارش داده بودیم، اما متاسفانه علی رغم اینکه قول داده بودند یک هفته‌ای بفرستند، چندماه گذشته است و ارسال نکرده‌اند. محمدی افزود: الان واکسن‌های برکت، پاستور و اسپایکوژن را در داخل کشور داریم که به نظر من هیچ چیزی از این واکسن‌ها کم ندارند.

کماکان تردد شبانه در تمامی شهر‌ها ممنوع است

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا تردد شبانه ازساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمامی شهر‌ها ممنوع است. هادیانفر افزود: همچنین تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است؛ ورود و خروج از شهر‌های قرمز مشمول یک میلیون جریمه و شهر‌های نارنجی هم مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

واکسیناسیون خطر مرگ کرونا را ۹۰ درصد کاهش می‌دهد

روزنامه گاردین با اشاره به نتایج یک پژوهش جدید در فرانسه که در میان افراد بالای ۵۰ سال انجام گرفته، نوشت: واکسن ها تا ۹۰ درصد خطر مرگ و میر و بستری شدن ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تامین زمین برای ۶۰ هزار و ۹۷۸ واحد

بیشتر

یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت