اخبار سیاسی

وزیر امور خارجه : نگاه به شرق به معنای کنار گذاشتن غرب نیست

وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر این که نگاه به شرق به معنای کنار گذاشتن غرب نیست و ما حتما نمی‌خواهیم کشور را به روسیه و چین گره بزنیم، اظهار کرد: مذاکرات وین و احیای برجام را با اتکا به خرد جمعی به پیش خواهیم برد. این دیپلمات عالی رتبه کشورمان ادامه داد: یکی از ویژگی های سیاست خارجی متوازن این است که ضمن توجه به الویت‌ها ، از هر فرصتی در سایر حوزه های جهان برای تامین حداکثری منافع ملی‌مان استفاده کنیم.

کنایه سنگین نقوی‌حسینی به ظریف

نقوی حسینی ،سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم گفت: آقای ظریف چطور می گوید کارشناسان به ما نگفته بودند؟ چگونه چنین ادعایی می‌کنند؟ مگر کارشناسان باید به شما می گفتند؟ مگر خودتان متن را نخوانده بودید؟ خود را که استاد زبان می دانید و می گویید از همه بهتر انگلیسی صحبت می کنید.

لاریجانی سکوت کرده چون نمی‌خواهد هزینه دهد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب سکوت این روزهای علی لاریجانی را در راستای بهره‌گیری از تجربه مرحوم هاشمی رفسنجانی و عدم تمایل به پرداخت هزینه می‌داند. ضمن اینکه معتقد است او احتمالا از طریق انتخابات مجلس به فکر احیای جایگاه خود خواهد بود. میرزایی گفت : همین ها باعث شد که سکوت یکباره لاریجانی‌ها تا این حد به چشم بیاید. تکلیف صادق آملی لاریجانی بعد از انتصاب محمدباقر ذوالقدر در مجمع تشخیص مصلحت نظام تقریبا معلوم شد و ماندنی شدن او در آن جایگاه قطعی شد. وضعیت علی لاریجانی اما هنوز مبهم و مورد سوال است.

مخالف خوانی احمدی نژاد برای جلب توجه است

غلامرضا مصباحی ‌قدم نماینده اسبق مردم تهران در مجلس در گفتگویی در خصوص فعالان سیاسی جامعه گفته است : الگوهایی که با اینکه به بازی گرفته نشده‌اند، همچنان فعال صحنه سیاسی هستند مانند آقای احمدی‌نژاد که با اینکه از مجموعه جریان اصولگرا هم تقریباً طرد شده اما می‌بینیم دست بردار نیست، فعال است و در میدان حضور دارد. هر از چندی اظهارنظری می‌کند و مخالف‌خوانی‌هایش هم به گونه‌ای است که بیشتر جلب توجه کند. اما نسبت به آقای لاریجانی، من احتمال می‌دهم که لاریجانی مجدداً فعال شوند، با روحیه، سوابق و علایقی که ایشان دارد و رویکردهایی که تجربه‌اش را از ایشان داریم، احتمال می‌دهم که فعال شوند منتها ممکن است مدتی بگذرد و بعدا مجددا فعال شوند.

وزارت بهداشت: در صورت تایید پیشنهاد ما، محدودیت‌های کرونایی از اول آبان برداشته می‌شود

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در صورت تایید بسته پیشنهادی معاونت بهداشت به ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های کرونایی از اول آبان برداشته می‌شود.کمال حیدری افزود: در این بسته باتوجه به رده‌های شغلی و چگونگی رفتار در هر حوزه با جزئیات آورده شده است.وی گفت: همچنین نظارت‌ها به صورت جدی بر قوانین وضع شده نیز اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت