اخبار سیاسی

تقوی: به رئیسی پیشنهاد می‌کنم کمتر به سفرهای استانی برود

تقوی نماینده مردم تهران گفت: پیشنهاد من به آقای رئیسی، این است که فعلا سفرهای استانی را کمتر کنید. فرض کنید آقای رئیسی به استانی می رود که استاندار آن می خواهد طی یکی، دو هفته آینده تغییر کند، اگر تصمیمی بگیرد با مدیری که نمی‌داند می‌ماند یا نمی‌ماند، این تصمیم به جایی نمی رسد.

چهار بار در ضمیمه برجام کلمه “تعلیق” آمده اما به من اطلاع ندادند

وزیر امور خارجه دولت های یازدهم و دوازدهم طی اظهاراتی در یک شبکه اجتماعی گفت: من در مجلس گفتم در برجام کلمه‌ی “تعلیق” وجود ندارد. اشتباه از من بود. چهار بار کلمه‌ی “تعلیق” در برجام وجود دارد ولی مذاکره‌کننده‌ی ما به من اطلاع نداده بود. ظریف افزود: برخی به خاطر همین یک ذره به ما می گویند ظریف برجام را نخوانده است و این ظلم بزرگی بود به کشور و هم ظلم بزرگی بود به واقعیت و حقیقت و حتما دروغ گفتند.

امنیتی کردن اعتراضات معیشتی، نتیجه‌ای جز انباشت نارضایتی ندارد

قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران گفت: مهم‌ترین گام دولت باید به سرانجام رساندن پروژه رفع تحریم‌ها باشد تا اقتصاد ایران بتواند نفسی بکشد. آذر منصوری افزود: باید حق اعتراض شهروندان را طبق قانون به رسمیت شناخت و با به رسمیت شناختن این حق، به فکر فضای مناسب برای طرح و بیان اعتراضات بود. مقابله با اعتراضات مسالمت‌آمیز و یا امنیتی کردن هر صدای معترضی نتیجه‌ای جز انباشته شدن نارضایتی و اعتراض مردم را به دنبال نخواهد داشت.

بنا نیست لاریجانی حذف شود و کسی هم نمی‌تواند حذفش کند

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: قبول ندارم آقای لاریجانی از قدرت حذف شده باشد و قطعا در آینده‌ای نزدیک موقعیتی برای ادامه تاثیرگذاری پیدا خواهد کرد؛ حال در انتخابات شرکت می‌کند یا به صورت دیگر. بنا نیست آقای لاریجانی حذف شود و کسی هم نمی‌تواند ایشان را حذف کند. سلیمی نمین افزود: لطمه‌ای که به اصلاح‌طلبان خورد، قابل جبران است.

محاکمه ظریف خواسته افکار عمومی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: باید عدم اطلاع ظریف از متن برجام پیگیری و با افراد خاطی برخورد شود زیرا ابعاد موضوع بسیار وسیع است چرا که برجام تاثیرات بالایی در داخل و بین‌الملل نظیر معطل کردن اقتصاد داشته است. الهیان تصریح کرد: آنچه که در تاریخ می‌نویسند ناکارآمدی، سوءمدیریت و وادادگی در برابر غرب از سوی دولت آقای روحانی است و افکار عمومی و نسل‌های آینده هم در این باره سوال خواهند کرد که نسبت به اهمال ناکارآمدی و وادادگی در برابر غرب از عاملان این قضایا پاسخ می‌خواهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت