اخبار سیاسی

محدودیت‌های هوشمند جایگزین تعطیلی‌ها می‌شود

رئیسی، رئیس جمهور با بیان اینکه محدودیت‌های هوشمند به مرور جای تعطیلی مراکز را می‌گیرد، گفت: در شرایط کنونی کشور مراکز علمی و پژوهشی باید برای جبران عقب‌ماندگی‌های ناشی از شیوع کرونا، در مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، نسخه‌ها و راهکار‌های مناسب تدوین و ارائه کنند.

عطریانفر: کسی نمی‌تواند روحانی را از سیاست حذف کند

عطریانفر عضو حزب کارگزاران گفت: چنانچه روحانی میل به حضور و فعالیت سیاسی داشته باشد هیچ کس نمی‌تواند ایشان را حذف کند؛ ضمن این که فعالیت سیاسی الزاما در تلازم با داشتن مسئولیت اجرایی نیست، همین الان خاتمی مسئولیتی ندارد ولی ۱۷ سال است فعال سیاسی و نقش‌آفرین‌است.

مذاکره را نفی نمی‌کنیم اما برجام نباید هدف ما باشد

معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: برجام نباید هدف ما باشد، اما مذاکره را نفی نمی‌کنیم.ظهره وند افزود: در شرایط فعلی بستن باب مذاکره به صلاح ایران نیست. اما دنبال کردن راهبرد مذاکره برای مذاکره امری خطاست.

انتظار نداریم آذربایجان پشت مرز‌های ما از رژیم صهیونیستی پذیرایی کند

مالکی نماینده مجلس افزود: از کشور آذربایجان و علی‌اف انتظار نداریم از اسرائیلی‌ها پشت مرز‌های کشورمان پذیرایی کنند و مانوری که ارتش و سپاه انجام دادند دقیقاً معنی‌دار است، اما برای تمامیت ارضی آذربایجان خطرزا و تهدیدآمیز نیست.

ادامه واردات کالاهای خارجی منجر به تشدید رکود می‌شود

میرسلیم نماینده مجلس گفت:ادامه واردات کالاهای خارجی منجر به کاهش تولیدات داخلی مشابه و رکود فعالیت‌های مولد کارخانه های خودمان و در نتیجه بیکار شدن کارکنان آنها یعنی تشدید رکود می‌شود.

کسی از زیر زمین خانه مسئولان دولت روحانی خبر دارد

سلیمی نماینده مجلس در به پیدا شدن ماینر در سازمان بورس واکنش نشان داد و گفت: کسی از زیر زمین خانه مسئولان دولت روحانی خبر دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


محمدی- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارندگی از اواخر وقت

بیشتر

جم – چند روز پیش خبری از جلسه شورای شهر بیرجند رسانه ای شد که اذهان

بیشتر

سلام مطلب پیام یکی از همشهریان عزیزم را درباره محرومیت استان را خواندم و خواهش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت