اخبار سیاسی

بعضی‌ها واردات واکسن را موکول به پذیرش FATF کرده بودند

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اگر بر توان داخلی تکیه کنیم، انجام خیلی از کار‌ها ممکن خواهد شد، اظهارداشت: متأسفانه شاهد بودیم که بعضی‌ها واردات واکسن یا حتی پیوستن کشور به سازمان شانگ‌های را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند و حتی در جلسات رسمی نیز بر موضع خود پافشاری می‌کردند. رئیسی افزود: در فاصله کوتاه سپری شده از دولت سیزدهم اتفاق خاصی نیفتاده که باعث افزایش واردات واکسن و یا پذیرش عضویت کشورمان در سازمان شانگ‌های بشود، الا اینکه کشور‌های همسایه و دوست ما دیدند که دیگر توجه ما صرفاً به غرب نیست و ارتباط با همسایگان و کشور‌های منطقه اولویت سیاست خارجی ایران شده است.

شفافیت آرا به صلاح جامعه، مجلس و نمایندگان نیست

نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: در شرایط فعلی که نظام انتخاباتی اوضاع نابه سامانی دارد، شفافیت آرا به صلاح جامعه، مجلس و نمایندگان نخواهد بود. نوری قزلچه افزود: در شرایط فعلی که نظام انتخاباتی اوضاع نا به سامانی دارد و نمایندگان متکی به توان خود هستند و احزاب سیاسی فعال نیستند و نمایندگان توسط آنها پشتیبانی نمی‌شوند، شفافیت آرا به صلاح جامعه، مجلس و نمایندگان نخواهد بود.

فلاحت‌پیشه: گام اول احیای برجام در نیویورک برداشته می‌شود

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: گام اول مذاکرات احیای برجام در نیویورک برداشته می‌شود. فلاحت پیشه تأکید کرد: تیم سیاست خارجی کشور باید در نیویورک پلن خودش را داشته باشد، چون کمتر فرصتی ایجاد می‌شود که نمایندگی‌های طرف‌های مختلف برجام و سازمان‌های بین المللی همه با هم یکجا جمع شوند.

کیهان: آملی لاریجانی بدخواهان را سنگ روی یخ کرد

کیهان نوشت: با وجود فضاسازی‌های مغرضانه برخی از رسانه ها دیروز آقای آملی لاریجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حکم دبیری مجمع را برای آقای ذوالقدر صادر کرد که در واقع نشانه دروغ بودن رسانه‌های بیگانه و دنباله‌های داخلی آنها بود و صدور حکم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دبیر جدید مجمع، رسانه‌های زنجیره‌ای و بیگانه را سنگ روی یخ کرد.

انهدام ۴ مقر گروهک‌های ضدانقلاب در شمال عراق

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه ‌گفت: چهار مقر گروهک‌های ضد انقلاب در پاسخ به تحرکات این گروه‌ها در جدار مرزی کشورمان با شمال عراق با گلوله‌های هوشمند مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شد. سردار ارجمندبااشاره به هشدار شدید به گروهک‌های تروریستی خاطرنشان کرد: باید این گروهک‌ها تکلیف خود را ‌مشخص کنند چرا که ما گفته‌ایم که آن‌ها هر کجا باشند و در هر خاک و نقطه‌ای به عنوان خاک دشمن محسوب می‌شود و ما بر خود وظیفه می‌دانیم که علیه آنها عملیات انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه شورای ملی زعفران باید در محوریت کار

بیشتر

جم – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح جامع تالاب کجی نمکزار

بیشتر

دادرس مقدم – اول تا هفتم ذی القعده هر سال را به عنوان هفته حج می

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت