اخبار سیاسی

هیچ شیطنتی را در مرزها تحمل نمی‌کنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره ماجراجویی گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب در شمال عراق هشدار داد و گفت: هیچ شیطنتی را در مرزها تحمل نمی‌کنیم. سرلشکر باقری با اشاره به عملیات اخیر سپاه پاسداران در شمال عراق و اقلیم کردستان، گفت: مسئولان این اقلیم و دولت عراق باید برای برخورد با این گروهک‌ها اقدام کنند. وی تاکید کرد: برخورد با این گروهک‌ها حق ماست و منشور سازمان ملل متحد هم این حق را برای ما در نظر گرفته است.

محسن رضایی از دبیری مجمع تشخیص استعفا داد

رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست استعفای محسن رضایی از دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت کردند. متن پی‌نوشت رهبر معظم انقلاب بر هامش نامه استعفای محسن رضایی به این شرح است: جناب آقای دکتر محسن رضایی تلاش‌ها و زحمات شما در سالیان متمادی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت فراموش نشدنی است. ضمن پذیرش استعفای جنابعالی، موفقیتتان در مسئولیت جدید را از خداوند متعال مسألت می کنم.

یوسفیان ملا: دولت سیزدهم فراتر از توانش قول ندهد

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایطی که موجب کاهش اعتماد عمومی شد، گفت: دولت سیزدهم فراتر از توانش قول ندهد. یوسفیان ملا افزود: دولت آنچه در توان دارد را به مردم قول دهد و بیش از آن وعده ای ندهد. خیلی راحت هم می توان بررسی کرد که حد توان دولت چقدر است. مردم دنبال فراغت هستند. اگر دولت به وعده های خود پایبند باشد و در حد توان خود هم وعده بدهد، اعتماد مردم جلب می شود.

نقوی حسینی: تیم اقتصادی‌ دولت هدفمند جلو می‌رود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: ثبات بازار، کنترل وضع لجام گسیخته قیمت ها، آرامش بخشی به مناسبات بین المللی به ویژه همسایگان و لغو تحریم ها رویکردهایی هستند که دولت در کوتاه مدت قصد دارد به آنها بپردازد. نقوی حسینی افزود: افرادی که هم اکنون در تیم اقتصادی دولت عضویت دارند همه صاحب نظرند و اندیشه های خوبی در حوزه اقتصادی دارند بنابراین یک تیم مقتدر اقتصادی در دولت مستقر شده اند و هدفمند جلو می روند.

وزن اصولگرایان در انقلاب و جنگ، یک پنجم اصلاح طلبان هم نمی‌شود

عباس عبدی فعال اصلاح طلب گفت: می‌گویند که اصلاح‌طلبان خواهان دخالت نظامی به نفع پنجشیر هستند!! در حالی که معلوم نیست چه کسی چنین حرف بی‌ربطی را زده است. بعد هم روی این گزاره غلط و غیرواقعی ایده‌پردازی می‌کنند که یک تیپ یا گردان از آنان تشکیل دهند، بروند پنجشیر! گویی که خودشان خط مقدم جاهایی بوده‌اند که دخالت نظامی کرده‌اند! یکی نیست از آنان بپرسد که وزن شما در جنگ و انقلاب یک‌پنجم اصلاح‌طلبان هم نمی‌شود، ولی این ارجاع دادن وقت و بی‌وقت به این سوابق و آن را تبدیل به عاملی برای کاسبی کردن جزو خصلت‌های گروه‌های دارای شخصیت و اعتبار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


محمدی- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارندگی از اواخر وقت

بیشتر

جم – چند روز پیش خبری از جلسه شورای شهر بیرجند رسانه ای شد که اذهان

بیشتر

سلام مطلب پیام یکی از همشهریان عزیزم را درباره محرومیت استان را خواندم و خواهش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت