اخبار سیاسی

رئیسی: از مسئله حق آبه هیرمند نمی‌گذریم

رئیس جمهوری گفت: مسئله حق آبه هیرمند حقی متعلق به این مردم است از این حق نه ما می‌گذریم و نه مردم از آن خواهند گذشت در این زمینه ما نیازمند دیپلماسی فعالی هستیم که این حق مسلم مربوط به مردم منطقه احیا شود. رئیسی در جمع نمایندگان اقشار، علما و نخبگان چابهارگفت: یکی از مسائلی که امروز برای ما بسیار ناراحت کننده بود، وضع کپرنشینان اطراف شهرستان بود که در جمعشان حضور یافتیم. باید سریعا اقدامی صورت بگیرد و حداکثر تا پایان سال وضعیت به شکلی سامان یابد.

جانشین فرمانده سپاه: قدرت انقلاب با دو سال پیش هم قابل قیاس نیست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قدرت انقلاب اسلامی اکنون نه با ابتدای انقلاب و نه دهه‌های ۷۰ و ۸۰ بلکه حتی با دو سال پیش هم قابل قیاس نیست. فدوی افزود: تشکیل حکومت اسلامی بر مبنای اسلام صورت گرفته و بلافاصله پس از اینکه انقلاب پیروز شد همه خبائث عالم با هم متحد شدند که علیه انقلاب اقدام کنند.

پژمانفر: روحانی کشور را در مسیر انحرافی قرار داد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: روحانی کشور را در یک مسیر انحرافی قرار داد و لازم است، دولت جدید این مسیر غلط را متوقف کند. پژمانفر درباره اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم، اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی و مقابله جدی با کرونا باید در اولویت اصلی دولت قرار گیرد.

کوثری: ایران هیچ خصومتی با کشورهای همسایه ندارد

نماینده شهر تهران در مجلس با بیان اینکه ایران هیچ خصومتی با کشورهای همسایه ندارد، گفت: اگر عربستان در سیاست خارجی خود تغییر رویه ندهد کماکان مشکلات در منطقه ادامه خواهد داشت. کوثری افزود: سیاست‌های ما در مقابل طالبان بر اساس حمایت از آنها نبوده، بلکه حمایت ما از مردم افغانستان است.

صادقی: مردم از همه طیف‌های سیاسی ناامید شده‌اند

صادقی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح‌طلبان تحول‌خواهی را در چارچوب‌های ممکن مانند انتخابات دنبال می‌کنند. به نظرم اصلاح‌طلبان با وجود محدودیت‌ها باید به‌عنوان یک امر ممکن از همین حالا برای انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی کنند. البته حتما اقناع مردم کار سختی است، زیرا مردم از همه طیف‌های سیاسی ناامید شده‌اند. فکر می‌کنم که مردم با مقایسه عملکردها به اصلاح‌طلبان اعتماد می‌کنند.

فعال اصولگرا: دولت رئیسی غول چراغ جادو ندارد

بیژن مقدم فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروز کاری که درباره نقد دولت آقای رئیسی انجام می شود که بخشی را هم رسانه های اصلاح طلب دنبال می کنند، افزایش مطالبات عمومی و فشار آوردن به دولت است که گویی دولت باید بتواند یک هفته ای همه مشکلات را حل کند. مگر دولت غول چراغ جادو دارد که بخواهد این مسائل را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت