اخبار سیاسی

حدادعادل: مردم با دیدن رئیسی یاد رجایی می‌افتند

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم گفت: اکنون وظیفه ما این است که به دولت مردمی رئیسی کمک کنیم تا هر چه بیشتر و بهتر در خدمتگزاری موفق شود. حداد عادل افزود: مردم وقتی رئیسی را در فردای پس از شکل‌گیری دولت، در گرمای چهل‌وهفت درجه خوزستان در میان مردم خونگرم و رنجدیده اهواز و روستاهای اطراف آن می‌بینند به یاد شهید رجایی و ساده‌زیستی و صمیمیت و پرکاری و انقلابی او می‌افتند.

پروژه رئیسی جبران کاستی‌های دولت روحانی است

صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا پروژه دولت رئیسی را جبران کاستی‌های دولت روحانی دانست و گفت: مهمترین هدف دولت رئیسی به نوعی جبران آنچه که در دولت روحانی انجام نشده است، خواهد بود. این دولت عملا همت خود را بر جبران کاستی‌های دولت قبل گذاشته است. در راس آن هم مشکلات اقتصادی، معیشتی و پیوست آن مشکلات فرهنگی و اجتماعی است. من غیر از این از آقای رئیسی نشنیدم.

معاون رئیس جمهور: حل معضلات زمانبر است؛ مردم صبر کنند

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس گفت: حل معضلات اقتصادی و سلامت زمانبر است و هر چند نباید در این خصوص تعلل کرد ولی از مردم انتظار می‌رود مثل همیشه صبر پیشه کنند. حسینی ادامه داد: مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند چون با مقاومت و پایبندی به ارزش‌های نظام می‌توان در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

پرونده انتشار فایل صوتی ظریف در مرحله تحقیقات است

سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده انتشار فایل صوتی ظریف و نقش حسام‌الدین آشنا در این پرونده گفت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است و جهت مستندسازی پرونده و جمع‌آوری دلایل و مدارک مبنی بر توجه اتهام به متهم یا متهمان تعداد زیادی از افرادی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به این فایل صوتی دسترسی داشتند؛ شاید بیش از ۲۰ نفر بودند که به عنوان مطلع احضار شدند. پرونده در مرحله احضار متهم یا متهمان است.

دولت رئیسی پروژه مشخصی ندارد ولی آرزو الی‌ماشاءا…

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره پروژه اصلی دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: شواهد و قرائن نشان می دهد که دولت سیزدهم پروژه مشخصی را دنبال نمی کند چون آقای رئیسی در خیلی از موارد موضع روشنی نمی گیرد. شیرزاد با بیان اینکه دولت سیزدهم به آرزوها شکل دستورالعمل اجرایی داده، افزود: همه «آرزوها» و «باید انجام شود»ها را کنار هم قرار می دهند. در چند مورد دیدم آقای رئیسی دستورالعمل اجرایی می دهد که در آنها یکسری آرزوها بیان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت