اخبار سیاسی

وزیر کشور: مدیر پروازی اتخاب نمی کنیم

وزیر کشور گفت: مدیر پروازی توهین به مردم استان است. مگر می شود استاندار و فرماندار پروازی باشد؟ قحط الرجال که نداریم تا مدیر پروازی انتخاب کنیم. مدیر پروازی انتخاب نمی کنیم. وحیدی افزود: جوان گرایی در انتخاب مدیران یک اصل است. ما سعی می کنیم از بین شایستگان، جوانان را انتخاب کنیم. استاندار باید تجربه کافی داشته باشد و توانایی پاسخگویی داشته باشد.

ظریف: رازهای زیادی سر به مهر مانده اند

وزیر اسبق خارجه در رابطه با مصاحبه جنجالی خود که چند ماه پیش منتشر شد، گفت: این هم قصه پر غصه‌ای است که بالاخره یک روز مشخص می‌شود. به هر حال این نیز بگذرد. مصاحبه من با آقای لیلاز ۷ ساعت بود نصف آن منتشر شد و نصف دیگر آن را دوستان صلاح ندانستند منتشر کنند. ظریف افزود: بخشی از راز ها را در کتاب راز سر به مهر نوشتیم، البته هنوز رازهای زیادی سر به مهر مانده اند.

رئیسی نباید همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام بگذارد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رئیسی نباید همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام بگذارد اما در عین حال باید آن را به سرانجام برساند تا تحریم‌ها رفع شود و امکان برقراری ارتباط با جامعه بین‌المللی ایجاد شود. آرین منش افزود: یکی از اشکالات آقای روحانی این بود که تمام تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد گذاشته بود و آن سبد برجام بود و از مسائل دیگر غافل شد.

ایمانی: اصلاح طلبان فعلا سکوت کنند

چهره سیاسی اصولگرا بر این باور است که اصلاح طلبان فعلا چاره ای جز سکوت ندارند و به نفعشان است که سکوت کنند. ناصر ایمانی گفت: آنها از چندی دیگر و همین که از فعالیت های دولت بگذرد زبان به انتقاد خواهند گشود. تصور می کنم دولت آقای رئیسی هم از این انتقادات استقبال کند منتهی نه هر انتقادی. آن انتقاداتی که مبنای درستی داشته باشد و قاعدتا خیرخواهانه باشد. بنابراین از روحیاتی که از آقای رئیسی و دولت می شناسم تصور می کنم چالشی برخورد نخواهند کرد بلکه استقبال می کنند و آنچه درست است را انجام خواهند داد.

رئیسی یک زن را وزیر آموزش و پرورش کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌ خود در توئیتر نوشت: جای خالی حضور زنان در کابینه محسوس است. الهیان با بیان اینکه آقای رئیسی یک زن را به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کند، گفت: حضور یک وزیر زن در عرصه تعلیم و تربیت منشأ اتفاقات خوب برای آینده فرزندان‌مان است.

نباید فریب رفتارهای بایدن را بخوریم

مشاور رئیس مجلس دهم گفت:‌ روسای جمهور آمریکا هیچ نقشی در پلتفرم رفتاری این کشور ندارند و آنها درواقع عروسک‌های خیمه شب بازی هستند که فقط نقش خود را بازی می‌کنند. حقیقت پور افزود: ما هیچ وقت نباید فریب رفتارهای بایدن را بخوریم؛ چراکه بایدن و دمکرات‌ها هیچ فرقی با ترامپ و جمهوری خواهان ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت