دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

برخی ویدئوهای زندان اوین مونتاژ است؛ اصلا ربطی به زندان ندارد

معاون اول قوه قضائیه می گوید: برخی ویدیوهایی که پخش شد، مونتاژ است و اصلا ربطی به زندان ندارد. مصدق افزود: رئیس قوه قضاییه تاکید دارد و دیروز هم گفت که قوه قضائیه مصمم است اگر در داخل زندان توسط هر کسی اعم از کارمند و قاضی و مسئول و … تخلفی از مقررات نسبت به متهم و محکوم صورت گرفته باشد صدرصد قوه قضائیه برخورد خواهد کرد.

کوثری: هیچ ترس و ابایی از مذاکره نداریم

چهره سیاسی اصولگرا گفت: ما زیر بارِ حرف زور نخواهیم رفت اما از اینکه بحث منطقی در مذاکره مطرح شود هیچ ترس و اِبایی نداریم و می توانیم در این جهت، مذاکره هم انجام دهیم. کوثری افزود: اگر محور همه مسائل را برجام یا اف ای تی اف قرار دهیم و همه کارهای تولیدی و اقتصادی را معطل FATF کنیم اینها قابل قبول و قابل تحمل نیست.

رئیسی در همه حوزه‌ها به دنبال تحول است

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: رئیسی در همه حوزه‌ها به دنبال این بوده که باید تحول ایجاد کنیم و ایجاد تحول برای حل مشکلات یک روحیه انقلابی را می‌طلبد و اگر حالت انفعالی داشته باشیم روز به روز مشکلات بیشتر خواهد شد. حسینی افزود: نیاز است از نظرات همه صاحب نظران استفاده کنیم. ما از هر کسی که حرف حسابی داشته باشد کمک می‌گیریم و یک معنای مردمی شدن عدالت هم همین است. حسینی اظهار داشت: ما نباید نگاهمان به خارج باشد و فقط منتظر رفع تحریم‌ها باشیم، ما هشت سال این راه را امتحان کردیم و دوباره آزمودن آن خطاست.

فرصت‌های ایران در سوریه را روسیه برای خودش کرد

نماینده سابق مجلس گفت: ایران در سال‌های اخیر در حوزه قدرت منطقه‌ای به خوبی عمل کرد و توانست در عراق و سوریه تروریسم افراطی داعش را شکست دهد، اما در حوزه اقتصادی می‌بینیم که روسیه فرصت‌های ایران در سوریه را برای خود کرده است. فلاحت پیشه افزود: شعار‌های تند در حوزه سیاست خارجی هزینه‌های گزافی بر دوش ملت می‌گذارد. وزارت خارجه باید به گونه‌ای سامان بگیرد که مشکلات اقتصادی مردم را رفع کند.

هاشمی طبا: برنامه‌ وزرای رئیسی «کپی-پیست» است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره میزان عملیاتی بودن برنامه‌های اعلامی وزرای دولت سیزدهم گفت: معلوم است که نمی‌توانند این کار‌ها را انجام دهند. به عبارت دیگر هیچ کدام از این برنامه‌ها تحقق پیدا نمی‌کند، برنامه های اعلامی آنها برنامه های «کپی-پیست» است. هاشمی طبا افزود: معتقدم وزرای دولت سیزدهم کار‌های معمولی را شاید نتوانند انجام دهند چه رسد به اینکه بخواهند به وعده‌های اعلامی خود رسیدگی کنند، چون وعده‌ها از آدم‌ها بزرگترند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت