اخبار سیاسی

رئیسی: نسبت به مردم خوزستان وظیفه مضاعف داریم

رئیس جمهور پس از اولین جلسه هیئت دولت در یک سفر سر زده صبح جمعه به خوزستان سفر کرد. رئیسی گفت: ما نسبت به همه مردم کشور وظیفه داریم ولی نسبت به مردم خوزستان وظیفه مضاعف داریم، مشکلات مردم خوزستان و مشکلات منطقه همه را رنج میدهد، ماهم به تبع وظیفه سنگینی نسبت به منطقه داریم .

مخبر: قول‌های رئیس جمهور باید ماهانه چک شود

مخبر معاون اول رئیس جمهور در نخستین جلسه هیئت دولت سیزدهم خطاب به رئیسی گفت: آقای رئیس‌جمهور قول‌های شما احصا شده و باید زمان آن مشخص شود. وزرا هم قول‌هایی که در برنامه‌های خود و کمیسیون داده‌اند باید احصا کنند و با جدول‌بندی و زمان‌بندی ماهانه چک شود‌.

واکسیناسیون مردم تا دهه فجر کامل خواهد شد

وزیر بهداشت گفت: تا ایام مبارک دهه فجر انجام واکسیناسیون همه مردم برنامه‌ریزی شده است. عین الهی افزود: یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با کرونا انجام واکسیناسیون است که مردم باید نسبت به دریافت هرگونه واکسن موجود و انجام واکسیناسیون خود به سرعت اقدام کنند.

لاریجانی: وزارت بهداشت اجازه ورود واکسن را نداد

رئیس مجلس سابق گفت: با وجود تلاش‌ها برای واردات واکسن چینی وزارت بهداشت اجازه آن را نداد. لاریجانی افزود: حدود مردادماه سال گذشته (۱۳۹۹) بود که دیدم وضعیت کرونا خراب است و با اینکه مسئولیتی نداشتم با طرف چینی مذاکره کردم که واکسن بفرستند، قرار شد ۱۸ میلیون واکسن با قیمت ارزان بفرستند که مسئولان وزارت بهداشت تعلل کردند و این کار انجام نشد.

نمی توانیم به جامعه ای برسیم که همه مثل هم فکر می کنند

سید حسن خمینی در تجدید میثاق دولت سیزدهم با آرمان های امام خمینی(ره) تاکید کرد: ما در عین تکثر واحد هستیم و باید هم واحد باشیم؛ پشت سر آرمان های بلندی که پشت سر داشته ایم و آینده درخشانی که پیش رو داریم. وی افزود: قرار نیست اختلاف نظرها کنار زده شود. چون نمی توانیم به جامعه ای برسیم که همه مثل هم فکر کنند.

عطریانفر: دولت رئیسی ضعیف خواهد بود

یک چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: چهره های ضعیف کابینه آقای رئیسی طبیعتا نمی توانند کار را آن گونه که مورد انتظار است پیش ببرند و در مجموع دولتی که تشکیل خواهد شد دولت ضعیفی است. عطریانفرد افزود: اینکه ما بگوییم دولت ضعیف و ناتوان است و مردم ناراحت و نگران هستند مسئله و مشکلی را حل نمی کند، اگر ما واقعا دلسوز مردم باشیم و بخواهیم از موضع ملی کمک کنیم، باید به دولتی که شاید آن را قبول هم نداشته باشیم در پیشبرد اهداف ملی نظام و تحقق منویات مردم کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت