اخبار سیاسی

قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ موضوع زندان اوین را پیگیری کند

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون اصل ۹۰ با هماهنگی دادستانی کل موضوع مربوط به زندان اوین را پیگیری کنند. قالیباف این اظهارات را در پاسخ به تذکر ابراهیم رضایی نماینده مجلس مطرح کرد. رضایی گفته بود: انتشار این تصاویر از رسانه ها مایه تاسف است از این نظر که اجحاف در حق زندانیان صورت گرفته و دست مایه ای برای حمله به کارکنان خدوم قوه قضائیه شده و حتما باید با عوامل احتمالی ارتکاب جرم برخورد قانونی صورت گیرد.

مخبر: در بحث پول‌های بلوکه شده، گشایش ایجاد شده است

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اوضاع مناسب ذخایر کالا‌های اساسی در کشور گفت: با وجود اینکه ذخیره کالا‌های اساسی را در وضع بدی تحویل گرفتیم؛ اما در این مدت کم توانستیم ذخیره کالا‌های اساسی را به نقطه مطمئن برسانیم. مخبر بیان کرد: با تماس‌های رئیس جمهور با رؤسای برخی کشورها، در بحث پول‌های بلوکه گشایش ایجاد شده است.

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیسی شد

رئیس جمهور، با صدور حکمی محسن رضایی میرقائد را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت منصوب کرد. رضائی میرقائد متولد سال ۱۳۳۳ مسجد سلیمان و دانش آموخته مقطع دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران است که فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت ۱۶ سال(۱۳۶۰ تا ۱۳۷۶) و دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال ۷۶ تاکنون را در سوابق اجرایی و مدیریتی خود دارد.

قوامی: کارهای طالبانی به حیثیت نظام ضربه می‌زند

قوامی فعال اصلاح طلب درباره منتشرشدن تصاویر زندان اوین گفت: اگر این خاطیان مجازات شوند و واقعا به این موضوعات رسیدگی شود که این افراد چه کسانی هستند که حیثیت جمهوری اسلامی را به حراج می‌گذارند، این اتفاقات رخ نمی‌داد اما متاسفانه رسیدگی نمی‌شود. الان هم رئیس سازمان زندان‌ها عذرخواهی کرده اما باید خاطیان را معرفی کند، نام و مشخصات آنها اعلام شود و دادگاه علنی برای آنها تشکیل شود. الان بحث آبرو و حیثیت نظام هم مطرح است و حداقل برای آن باید کاری کنند. این کارها هم یک جور کارهای طالبانی است که آسیب می‌زند.

به شش ماه نرسیده مجلس «منتقدبزرگ» دولت می‌شود

خباز فعال اصلاح طلب گفت: با تجربه چهار دوره نمایندگی مجلس معتقدم رأی اعتماد دادن به وزرای ضعیف نتیجه اش آن خواهد شد که به ۶ ماه نرسیده خود همین نمایندگان شروع به انتقاد از وزرا و رئیس جمهور می کنند. آن موقع مردم از این که هستند ناامیدتر می شوند چون می بینند نمایندگانی که به کابینه رأی اعتماد دادند خودشان منتقد دولت شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت