اخبار سیاسی

قالیباف: طرح «شفافیت» با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم کاشمر در خصوص ضرورت شفافیت فعالیت‌های نمایندگان گفت: طرح «شفافیت» در کمیسیون آیین‌نامه تقریباً نهایی شده و با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد.

چرا رئیس مجلس جلسه می‌گذارد که به چه کسی رای بدهید؟

بیغش نماینده شازند در مجلس گفت: چرا باید رئیس مجلس جلساتی را با برخی نمایندگان منعقد کنند و خط دهی کنند که چه کسی رای بیاورد یا چه کسی رای نیاورد؟ جلسه غیر علنی بگذارید و با همه نمایندگان صحبت کنید یا با مردم صحبت کنید و دلایل را بگویید اینکه خط دهی کنیم را روا نمی‌دانم و همه نمایندگان اهل فهم هستند و باید با همه صحبت شود. قالیباف نیز در واکنش به این گفته گفت: آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند که جز کار مردم و کارآمدی هیچ چیز دیگر موضوعیت ندارد.

اقتصاد مقاومتی این نیست که مردم فقط باید مقاومت کنند

استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا در واکنش به تکیه وزرای اقتصادی کشور نسبت به اجرای «اقتصاد مقاومتی» گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن اقتصاد در برابر تکان های داخلی و خارجی، معنی اقتصاد مقاومتی این نیست که مردم فقط باید مقاومت کنند. راغفر افزود: باید مشخص باشد که چگونه می خواهیم در برابر شوک تحریم ها مقاومت کنیم. چگونه می توانیم وضعیت مردم را بهبود ببخشیم. این نابرابری هولناکی که در کشور ایجاد شده است را چگونه می خواهیم از بین ببریم.

دلالی برای اخذ رأی در شأن دولت رئیسی و مجلس انقلابی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دلالی برای اخذ رأی اعتماد بیان کرد: این کار‌ها به دولت آقای روحانی می‌خورد و در شأن دولت آقای رئیسی و مجلس انقلابی نیست که برخی دلالی رأی کنند. رضایی افزود: شاهد بودیم که افرادی صحبت کردند که مخالف نبودند بلکه موافق بودند و تمجید می‌کردند و این موضوع موجب ایجاد شائبه می‌شود و در شأن مجلس انقلابی نیست و از شأن نمایندگان به دور است.

موضوع انتشار تصاویر زندان اوین در حال بررسی است

معاون اول قوه قضائیه درباره انتشار دوربین‌های مداربسته امنیتی زندان اوین گفت: موضوع در حال بررسی است با ااینحال هنوز قضیه خیلی روشن نیست فکر می‌کنم تا امروز اطلاع رسانی شود. رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی ادامه داد: مسئولیت این رفتارهای غیر قابل قبول را پذیرفته و ضمن تعهد به تلاش بر عدم تکرار چنین وقایع تلخ و برخورد جدی با عوامل خاطی؛ از خداوندمتعال، رهبر عزیزمان، ملت بزرگوار و زندانبانان شریف عذرخواهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت