یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

پاسخ قالیباف به ادعای تایید 19 وزیر پیشنهادی رئیسی از سوی رهبر انقلاب

رئیس مجلس رئیس مجلس درباره ادعای تایید 19 وزیر پیشنهادی رئیسی از سوی رهبر انقلاب، گفت: اگر این کابینه را آقای رئیسی اعلام کردند با حضرت آقا مشورت کردند و تایید ایشان را گرفتند به این دلیل است که در وزارتخانه هایی در حوزه دفاعی، سیاست خارجی و امنیتی وظیفه رهبری است که نظر دهند. قالیباف افزود: بنده زمانی در خدمت رهبر انقلاب بودم، ایشان فرمودند: من جز در وظایفی که قانون اساسی بر عهده من گذاشته به امورات دیگر در بخش‌های اجرایی و دولتی دخالت نمی‌کنم. حال ممکن است رئیس دولت بخواهد در حوزه دیگری هم نظر رهبری را جویا شود.

چه تضمینی وجود دارد که آمریکا واکسن فلج‌کننده به ما ندهد؟

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه افزایش تولید واکسن کرونا را با جدیت پیگیری می‌کنیم، گفت: چه تضمینی وجود دارد که آمریکا واکسن فلج‌کننده به ما ندهد و ملت ما را در آینده با مشکل روبه‌رو نکند؟. سردار سلامی افزود: ما نمی‌توانیم به دشمن اعتماد کنیم تا محلول واکسن خارجی وارد کشور شود؛ دشمنی که تحریم دارو انجام داده چگونه واکسن سالم به ما می‌دهد؟

نمایندگان نباید خود را شریک عواقب رأی اعتماد به وزرای ضعیف کنند

یک چهره سیاسی اصولگرا می گوید: واقعیت این است اگر هر کدام از وزرای ضعیف رأی بیاورند مجلس باید پاسخگو باشد به همین دلیل نمایندگان کمی تأ مل کنند زیر بار این مسئولیت نروند و خودشان را در عواقب رأی اعتماد به وزرای ضعیف شریک نکنند. کوشکی درباره کابیه دولت سیزدهم هم بیان کرد: این کابینه یک کابینه همگنی نیست کابینه ای ست که وزن افراد یعنی وزن وزرای پیشنهادی هم تراز نیست.

وزیر پیشنهادی ارتباطات: شبکه ملی اطلاعات را در 4 سال اجرایی می‌کنم

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه فرصت‌های فضای مجازی بسیار بیشتر از آسیب‌هایش است، گفت: الان عصر پلتفرم هاست و میزان نفوذ این پلتفرم‌ها و تعداد کاربران، عمق راهبردی کشور را تعیین می‌کند. زارع پور با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات را به این معنا که بتوانیم تمام امورات کشور را به آن وابسته کنیم استفاده خواهیم کرد و راه اندازی این شبکه پرسرعت در پهنه جغرافیایی ایران به معنای قطع دسترسی به شبکه جهانی نیست، گفت: در سقف زمانی 4 سال شبکه ملی اطلاعات را براساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی اجرا خواهیم کرد.

لیست کابینه منتسب به افراد افراطی اصولگرا است

نوریان نماینده سابق مجلس گفت: لیست کابینه دولت رئیسی پیشنهادی دو ویژگی دارد؛ یکی اینکه به لحاظ تفکر سیاسی عمدتاً افرادی هستند که منتسب به نهله افراطی‌تر اصولگرایی هستند و تعدادی نیز افرادی هستند که در کابینه دولت آقای احمدی‌نژاد حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت