یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

اخبار سیاسی

سیاست اصولی ایران، دفاع از مظلومان جهان است

رئیسی رئیس جمهور در دیدار با وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین با تأکید بر اینکه از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از تمامیت ارضی کشورها و دفاع از مظلومان جهان است، اظهار داشت: رویکرد ما حفظ امنیت و رفاه در تمامی مناطق است.

فرمانده کل سپاه: وارد عرصه مقابله با ملت ایران نشوید

فرمانده سپاه درباره جریان‌سازی اخیر رسانه‌ای دشمنان گفت: به آن‌ها اخطار می‌دهیم که از گذشته درس بگیرند و بدانند که پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان‌کننده است. سرلشکر سلامی با بیان اینکه وارد عرصه مقابله با ملت ایران نشوند افزود: به دنبال موفقیت‌های نظام، دشمنان تلاش زیادی کردند تا از این اتفاق‌هایی که در داخل کشور گاهی در بحث کمبود آب یا برق و مسائلی از این دست وجود دارد، سوء استفاده کنند.

رئیسی مرعوب سیاست چماق و هویج آمریکا نشود

نقوی حسینی فعال سیاسی اصولگرا گفت: آمریکایی‌ها در حال حاضر به شدت نیاز به توافق با ایران دارند. این موضوع را دستگاه دیپلماسی جدید باید بداند که اتفاقا احیای برجام بیشتر مورد درخواست آمریکایی‌هاست اما آنها سیاست‌شان چماق و هویج است و حالا می‌خواهد دولت آقای رئیسی را بترسانند اما آقای رئیسی نباید از چماق آمریکایی‌ها بترسد و مرعوب سیاست‌هایشان نشود زیرا دستشان خالی است.

رئیسی به دنیا نشان دهد به دنبال بحران نیست

نماینده سابق مجلس معتقد است که هرچند در دولت رئیسی ممکن است سخنرانی‌ها برخلاف دولت روحانی تند باشد، اما رئیسی سیاست خارجی تندی را در قبال غرب اتخاذ نخواهد کرد. فلاحت پیشه افزود: در دولت رئیسی باید به دنیا نشان داده شود که دولت جدید به دنبال بحران نیست و خواهان دیپلماسی تنش زدایی است.

عبدی: مردم امیدی به دولت رئیسی ندارند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تعداد قابل توجهی از مردم هم هستند که گمان می‌کنند اوضاع یا تغییری نمی‌کند یا نه‌تنها بهتر نمی‌شود که احتمالا بدتر هم می‌شود این همان ناامیدی و یأسی است که در جریان انتخابات هم دیده شد. عبدی تاکید کرد: قصدم این است که به آقای رئیسی و دیگر همفکران یا دوستان اصولگرای آنان بگویم که وضعیت برای آغاز کار اصلا مساعد نیست. البته این را خودتان انتخاب کردید و وعده‌هایی هم داده‌اید که طبعا انجام شدنی نیست.

نمازی: رئیسی سرنوشتی مثل دولت احمدی‌نژاد دارد

یک فعال اصلاح طلب اصلی‌ترین مشکل رئیسی را سهم‌خواهی و اختلافاتی که در پی آن ایجاد می‌شود دانست و پیش‌بینی کرد که این دولت از نظر تعامل با اصولگرایان سرنوشتی شبیه دولت احمدی‌نژاد داشته باشد. نمازی گفت: بروز اختلافات در پی سهم‌خواهی‌های بعد از انتخابات آن جبهه یک نواخت و یکدستی که برای موفقیت رئیس جمهور فعالیت می‌کرد را از بین می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت