اخبار سیاسی

اینترنت از مواضع آشکار عدالت‌خواهی در کشور است

معاون اول رئیس‌جمهوری، اینترنت را از مواضع آشکار عدالت‌خواهی در کشور توصیف کرد و گفت: اگر اینترنت، پهنای باند و امکانات و زیرساخت‌های فضای مجازی در این دولت توسعه نیافته بود کشور با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شد. جهانگیری افزود: در مقطعی از تلویزیون به عنوان اتاق شیطان یاد می‌شد. این در حالی است که امروز در همه روستا‌های کشور از این تجهیزات دنیای ارتباطات استفاده می‌شود.

نتیجه گفتگو‌های طولانی دولت روحانی با وزیر خارجه آمریکا گره‌ها را کورتر کرد

فضائلی کارشناس مسائل سیاسی گفت: آقای روحانی توانست بر خلاف رویه همه دوران پس از انقلاب اسلامی، مستقیما و به طور رسمی در سطح وزرای امور خارجه با آمریکا گفت و گو کند اما نتیجه این گفت و گوهای طولانی شرایطی است که امروز با آن مواجهیم و نه تنها گشایشی حاصل نشده بلکه گره‌ها کورتر هم شده است.

ربیعی: امیدوارم دولت رئیسی به خیانت متهم نشود

ربیعی سخنگوی دولت در یادداشتی نوشت: حالا که آخرین یادداشت را در دوره مسئولیتم می‌نویسم، یک امید و آرزوی بزرگ دارم: دولت آینده با مصائب طبیعی و غیرطبیعی، خارجی و داخلی که ما داشتیم، مواجه نشود. سکوتش به بی‌حرفی تعبیر نشود؛ در میانه جنگ برای احقاق حقوق ملت به خیانت و ناتوانی متهم نشود؛ گوش‌ها قبل از رسیدن صدای دولت، پر از پیش‌داوری و اتهام نشود. آنچه انجام می شود چیز دیگری نشان داده نشود.

طرح صیانت با انتقادات پخته می‌شود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در واکنش به حواشی «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» با حمایت از اصل قانون‌گذاری برای حکمرانی در فضای سایبری، انتقادات اخیر را عامل پخته شدن طرح مجلس دانست. سردار جلالی افزود: اغلب انتقاد‌هایی که در چند روز اخیر به پیش‌نویس طرح مجلس صورت گرفته است ناشی از سوءبرداشت‌هاست و اگر متن نهایی دقیق خوانده شود مشخص می‌شود برخی انتقادات به این طرح وارد نیست و اغلب فضاسازی رسانه‌ای از سوی افرادی است که منافع آن‌ها در ولنگاری مدیریتی فضای مجازی است.

اشاره رهبر انقلاب باعث شد طرح صیانت از فضای مجازی جدی شود

نماینده مجلس گفت: همه صاحبان پلتفرم در فضای مجازی باید پاسخگوی کار خود باشند وگرنه ما چطور می‌توانیم حق مردم را بگیریم؟ کشور ترکیه و روسیه هم به این موضوع ورود پیدا کردند و برای دفاع از حقوق کاربران خود از همه پلتفرم‌های خارجی خواستند در کشور آن‌ها نمایندگی تاسیس کنند. محبی افزود: اشارات رهبر انقلاب و همچنین برخی دلسوزان نظام و از طرفی، مراجعات مردم آسیب‌دیده از این فضا باعث شد نسبت به این موضوع جدی‌تر شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت