اخبار سیاسی

حاضرم برای حل مشکلات مردم کفش واکس بزنم

قالیباف رئیس مجلس گفت: مهم نیست که من چه مسئولیتی دارم، بنده حاضرم برای حل مشکلات مردم کفش هر کسی را واکس بزنم تا مسئله‌ای از مسائل مردم حل شود. خداوند به این کار‌ها برکت می‌دهد. البته اگر فردی بخواهد در برابر حل مشکلات مردم کارشکنی کند، مقابل او می‌ایستم.

ربیعی: فروپاشی برجام گمانه‌زنی رسانه‌ای است

سخنگوی دولت گفت: ما هم این گمانه زنی‌های رسانه‌ای (فروپاشی برجام) را شنیدیم، ولی تا پیش از ارتکاب احتمالی چنین اشتباه بزرگی قصد نداریم به طور جدی درباره آن موضع بگیریم. ربیعی افزود: دولت دوازدهم تمام مسئولیت خود را برای لغو تحریم‌ها در مذاکرات به سرانجام رسانده است و اگر محدودیت‌های غیرضروری اعمال شده در قانون مذکور نبود، امروز شاهد نتیجه متفاوتی می‌بودیم.

این کاندیدا‌ها از کره مریخ آمده‌اند که شریک وضع موجود نیستند؟

علی لاریجانی درباره کاندیداهایی که وی را شریک وضع موجود می‌ دانند گفت: اینکه توپ را به میدان دیگری می‌اندازند، خنده‌آور است که انگار یکسری دُر غلتان از کره مریخ آمده‌اند، با عده‌ای که اینجا بودند باید رقابت کنند. وی با بیان اینکه ممکن است در آینده حزب تشکیل دهم، افزود: تغییر قانون اساسی نیاز به جمعیت عظیمی از مردم دارد. باید حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد مردم بیایند پای صندوق رای دهند. شما الان چنین شرایطی را حس می‌کنید؟ بنابراین چنین شرایطی مهیا نیست.

آصفری: نه چرخ سانتیریفیوژها چرخید و نه چرخ کارخانه‌ها

عضو فراکسیون اکثریت مجلس در یادداشتی شرایط کشور پیش از استقرار دولت حسن روحانی را با وضعیت کنونی کشور مقایسه کرد. آصفری در این یادداشت نوشته است: پس از ۸ سال در روزی که قرار است آقای روحانی دولت را تحویل دهد، کشور اوضاع خوبی ندارد. سطح روابط ما با دنیا به ویژه کشورهای منطقه در پایین ترین سطح است. ارزش پول ملی به طور بی سابقه ای تنزل یافت. بنگاه های تولیدی عموما در وضعیت تعطیل یا نیمه تعطیل هستند. با این وضع نه چرخ سانتیریفیوژها چرخید و نه چرخ کارخانه ها.

نمی‌شود کشور را حیدری‌-نعمتی اداره کرد

هاشمی طبا فعال اصلاح طلب گفت: کشور در شرایط سختی قرار دارد. نمی‌شود کشور را حیدری-‌نعمتی اداره کرد. من همان چهار سال پیش که در انتخابات نامزد شدم گفتم که شعارم نجات ایران است و حالا هم همین را می‌گویم. همه نمایندگان مجلس فارغ از گرایش مشترک سیاسی‌شان با آقای رئیسی باید دولت بعدی را در معرض سوال قرار دهند و نظارت صددرصدی بر عملکر دولت داشته باشند. تنها در صورتی می‌شود که کشور را از این میزان بحران نجات داد که همه بدون توجه به منافع سیاسی و گروهی برای ایران کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت