اخبار سیاسی

مایل نبودم از واکسن غیر ایرانی استفاده کنم

رهبر انقلاب اسلامی پس از تزریق واکسن، با اشاره به اصرارهایی که از چند ماه قبل برای تزریق واکسن به ایشان وجود داشت، خاطرنشان کردند: من اولاً مایل نبودم از واکسن غیر ایرانی استفاده کنم بنابراین گفتم منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چرا که باید این افتخار ملی را پاس بداریم و تا وقتی امکان پیشگیری و علاج در داخل وجود دارد، چرا از آن استفاده نکنیم؟ ایشان ادامه دادند: البته وقتی نیاز باشد، استفاده از واکسن خارجی در کنار واکسن ایرانی نیز ایرادی ندارد، اما باید به واکسن ایرانی احترام بگذاریم و از همه دانشمندان جوان، پرتلاش و فعال در تولید این واکسن و سایر مراکزی که در کشور مشغول تولید واکسن هستند، تشکر کنیم.

لازم بود که کشور به مدت ۱۰ سال یکدست اداره شود

قاضی زاده هاشمی گفت: نیاز داریم کشور به مدت ده سال یکدست توسط یک جناح اداره شود. با انتخابات امسال این کار انجام شد. بعد از طی ۱۰ سال نهاد‌های دموکراتیک برگردند و فعالیت می‌کنند یا جریانات سیاسی خود را احیا می‌کنند و باز می‌توانند به قدرت برگردند. قاضی زاده هاشمی افزود: شرایط کشور به گونه‌ای است که ما به دلیل اوضاعی که در حوزه اجرا و مشکلات مردم ایجاد شده نیاز به چنین اتفاقی داشتیم که یک قدرت متمرکز در حوزه اجرا داشته باشیم.

اصلاح‌طلبی همچنان درگیر شورای نگهبان است

اشرف بروجردی فعال اصلاح طلب گفت: این جریان همچنان درگیر شورای نگهبان است. ما عقیده نداریم که عدم حضور مردم در انتخابات به دلیل نارضایتی است بلکه مردم از نحوه عملکرد شورای نگهبان ناراضی هستند و حس می کنند به بازی گرفته شده اند و حس می کنند به آنها توهین شده است و این احساس خود به خود آنها را از حضور پای صندوق های رای باز می دارد.

رئیسی برای آرای باطله و آرای خاموش برنامه دارد

یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفت‌: برخی از اظهارات آقای رئیسی هم این مسئله را تایید می کند که ایشان برای کسانی که به او رای ندادند یک برنامه ای برای کسب اعتماد آنها دارد. سلیمی نمین افزود: برخی فقط آقای جلیلی را اصلح می‌دانستند و زمانی که آقای جلیلی کنار رفت به نفع آقای رئیسی نیامدند و در گفتگو‌ها و بحث‌های خودشان آقای رئیسی را اصلح نمی‌دانستند، این‌ها عده‌ای بودند که رای دادند، اما رای سفید دادند و برخی دیگر به خاطر مهر شناسنامه به خاطر استخدام رای داند.

رأی باطله نشان دهنده این است که ما این راه را قبول نداریم

توکلی عضو مجمع تخیص مصلحت نظام گفت: اگر همه مردم رأی بدهند و مثلا مشارکت بالای ۷۰ درصد باشد نمی توانیم بگوییم اوضاع خوب است و همه مردم راضی هستند. ولی عدم رضایت گاهی به انکار و گاهی به اعتراض منجر می شود. وقتی یک عده شرکت می کنند و رأی باطله می دهند نشان دهنده این است که ما این راه را قبول نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت